Voorbeeld (er zijn nog veel meer varianten te krijgen)

---
EDIT:
Zo kreeg Arya d'r kvv vandaag dus ook in d'r slowfeeder:
En Arya schrokt in principe niet, maar ik doe dit toch regelmatig op deze manier aanbieden om d'r wat langer bezig te houden en wat afwisseling aan te bieden.

En daar is ze dan ongeveer 4/5x zolang mee bezig als dat ik het uit een gewone voerbak geef.
Sansa vond het vlees van vandaag ook interessant (ze is, verrassing, kieskeurig haha) en moet met d'r snuitje overal als eerste bij zijn natuurlijk #lifewithacat. Maar er zijn dus nog meer hele leuke varianten van slowfeeders. Als je even google erbij pakt en/of op de gemiddelde dieren webshop kijkt, kom je er al snel veel van tegen.
Voor kvv is de lickimat wobble ook erg leuk om eens naar te kijken. Is een soort kom vorm die wat wiebelt en waar ze ook best wat moeite ervoor moeten doen.
DOUBLE EDIT:
En zo ziet de bak uit na afloopt; 3x schoon gelikt

---
Een verbed met anti slip lijkt me idd ook handig en wat kiwi zegt; als ze op maat gemaakt kunnen worden helemaal. Wel opletten dat je dan een koopt met anti slip eronder (er worden er ook zonder verkocht), dan heb je er het meest profijt van natuurlijk. Zelfs met geschoren haartjes tussen de tenen blijft zo’n vloer voor een groeiende hond vaak te glad als er flink gespeeld wordt. De vloer bedekken met matten e.d. is dan imo ook wel een van de fijnere mogelijkheden/opties - en achter balletjes e.d. aanrennen wat minimaliseren helpt ook.