Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suze_ schreef:Kim en Zoë ik vind het interessant hoor al die genetica. Blijf delen wat mij betreft. Finse Lappenhonden kunnen ook in heel veel varianten voorkomen qua kleur en aftekeningen. Het is echt elke keer weer een verrassing wat er allemaal uit kan komen. Domino is ook een patroon (denk dat dat zo heet?) wat daar voorkomt. Hoe ontstaat deze?
Ik hoop stiekem op een bruine (brown and tan of sable) of een domino pup. (dus zal wel met een andere thuiskomen hahaha)
Grootste gedeelte is wel black and tan bij dit ras. Mijn teefje is creme uit een brown and tan vader en domino moeder. As pup moeder is vlgs mij wolf sable en vader brown and tan.
[ [url=m/gEYEaA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nynkster schreef:Wat ik net toch had... Was met pup langs de weg aan het wandelen toen die bij een vrouw wilde kijken. Dus ik laat m even snuffelen enzo. Was nog minimaal op 3 meter afstand van die vrouw. Komt ze ineens naar voren gezet en voordat ik er erg in heb heeft ze m bij de riem vast en sleept ze hem naar haar toe???? Omdat hij niet naar haar toe durfde, hij is wat afwachtend. En toen ging ze m wild aaien. Heb vrouw boos aangesproken en ben weggelopen. Beeestje was doodsbang voor die vrouw. Wat denk je wel niet.....
Kan er zo kwaad om worden. Hoe haal je het in je hoofd!