jij hebt ook een rijkdom daar met de kleutertjes en macho
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! Boefjes dik tevreden met alle aandacht,haha.
Ik kreeg vorige week bericht dat Kaasje een fotoshoot gewonnen had van leukste dier in Limburg voor in hun media uitingen te gebruiken
Pfff zo jammer dat die knapperd er niet meer is en ik geen mooie profi foto's van hem heb
Ik hoop stiekem dat ze van ze allemaal foto's willen maken

.
. Niet doen, behalve als het echt nodig is (medische behandelingen o.i.d).
, en het zijn dieren die ruimte willen en een maatje die net als hun een konijn zijn (net als mensen een man en vrouw samen , ipv condooms even de ballen van de man eraf)
, aansluitend had ik een nachtmerrie over Jane zo het ging lekker vannacht
. Coconut schreef:Hier een enorme knuffel (oppakken kan ook maar doe ik amper) en een konijn die aaien echt vreselijk vindt. Prima,ze mogen heerlijk konijn zijn hier.
Een konijn oppakken is heel onnatuurlijk. Een roofdier grijpt ze ook van bovenaf en het zijn toch prooidieren. Niet doen, behalve als het echt nodig is (medische behandelingen o.i.d).

komt een konijnenvrouw bij de dokter 

, regende net binkies helemaal happy de peppy
) . Zette eerder niet door omdat Tarzan te mat was , oftewel nog niet aan toe . Nu jaagde hij wat dus een goed teken , al zie ik het liever niet de vorige keren deed ie niks dan is het wachten tot de vlam in de pan schiet vind ik..
Weet iemand hoe dit opeens komt en of het nog op te lossen is? Is dit misschien een gevolg van mannetje-mannetje? Zet ik ze best apart of toch nog even aanzien? Ik vind het zo zielig voor Lilly, ze zit zowat de hele dag in haar huis..