Ach 1% staat … Maar dat gaat dus alsnog even anders bevestigd worden. De tussenbalk zit op 80cm hoogte en daar komt de bodemplaat ook. De korte balk is de uiteindelijke hoogte (op 1.10) van de zijwand en plexiglas platen. De grote balk is best een end. Vanaf die balk wordt ook de verdieping opgebouwd (die wordt overigens 120x40 zo hebben we de hele plaat hout kunnen gebruiken haha) maar is ook stukje 'voor de sier'. Mijn broertje mag er ook een beetje zijn idee bijvoegen.
beert
Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-18 21:24
Leuk, weer een project volgen! Altijd leuk om andere caafjes te zien. Ze zijn allemaal zo anders
Qua dieren in dierenwinkels zie je veel verschil in landen. Ik heb "in de fretten gezeten". In Nederland betaalde je daar misschien 50 tot 75 euro voor in de winkel, in Frankrijk al snel 300 euro. Je ziet ook voor cavia's enorme verschillen vind ik. Sommige winkels bieden htk-caafjes aan voor torenhoge prijzen, anderen vragen ook wel geld ervoor, maar halen alleen gezonde cavia's bij een fokker vandaan. Bij ons ook een winkel die had een papiertje erbij hangen met de herkomst etc. Dat vond ik wel goed
Kosten. Ik denk dat ik iets van 5 euro in de week kwijt ben aan groentjes. Hooi heb ik ook een baal erin staan. Groente komt gedeeltelijk uit de moestuin en daarnaast de supermarkt.
Ik heb trouwens ook maar eens naar de nagels van de cavia's gekeken, maar daar valt niks aan te knippen. Ze lopen op harde ondergrond, dus het slijt vanzelf
Bouwproject ziet er op tekening mooi uit, ik ben benieuwd naar het resultaat!
Mijn cavia's komen ook uit de dierenwinkel, maar wel gekeken naar herkomst en gezondheid. Ik moet zeggen dat ik het wel een goede tendens vind dat steeds meer dierenwinkels en tuincentra stoppen met de verkoop van knaagdieren, de impulsaankoop wordt hopelijk daarmee wel verder belemmerd.
Wij zijn trouwens van de week nog wakker geschrokken 's nachts joh. Mijn vrouw kon niet slapen, die was op de bank gaan liggen beneden en toch weer in slaap gevallen, was mijn jonkie Pippa ineens keihard beginnen te piepen, echt standje luchtalarm, hoog en snel. Schijnt dat een 'waker' te zijn en heeft ze wellicht onraad geroken doordat er iemand op de bank lag, anders dan anders. Nog nooit eerder gehad. Herkent iemand dat?
melody7
Geplaatst: 14-10-18 22:01
Ja dat tsjirpen! Ik kan me voorstellen dat je daar de eerste keer flink van schrikt Marley doet dat ook wel eens.
Ik ben heel benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien Denise!
Hier hebben ze vandaag een brug in de kooi gekregen zodat iedereen naar boven kan/durft
Heb de ren ook weer verplaatst elke dag nieuw stukje om te maaien
en ik weer leuk uitzicht. Amber begint al meer van knuffelen en oppakken te houden suzie daarin tegen haat oppakken maar komt in het hok wel graag bedelen voor een aai op dr koppie.
Blijkbaar. Maargoed. Ik ga binnen niet vanzelfsprekend met schoenen aan lopen
Ik heb goed gekoeld en loop er wel mee rond. Pijn doet het toch. Was gewoon een heel pechvogelachtig ongelukje. Sta ik om bekend.
melody7
Geplaatst: 15-10-18 18:18
Die ziet er wel heel relaxt uit Kiekeboefje!
Hier mochten ze ook weer naar buiten! Nanni mocht vandaag ook een keer met de rest mee rennen, dit keer hoefde ik haar niet uit de planten te vissen Uiteraard vond ze het wel nodig om toch nog even de andere kant uit te gaan (Als je er op klikt speelt het filmpje af.)