Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laurora schreef:Ik ben lekker op vakantie in Duitsland met mijn vriend, en zondag hebben we adler und wolfspark kasselburg bezocht,
Laurora schreef:Wauw dat zijn mooie manchetjes, goed afgewerkt, ziet er ook lekker zacht en soepel uit.
Hoe onderhoud je zulk spul eigenlijk? Gewoon net zoals een zadel of hoofdstel met ledervet?
assie schreef:Jee, wat een verschil tussen de handschoen waar de vogel op zit en die nieuwe.
Ga je nu snel door een handschoen heen? Dus dat er zoveel gaatjes/klauwtjes instaan dat je de klauwen in je hand voelt zeg maar?
_Dracarys schreef:ok, had zo met hem te doen hahahLaurora schreef:Wauw dat zijn mooie manchetjes, goed afgewerkt, ziet er ook lekker zacht en soepel uit.
Hoe onderhoud je zulk spul eigenlijk? Gewoon net zoals een zadel of hoofdstel met ledervet?
Ik maak alles minimaal 1x per week schoon met grand national zadelzeep. Dat reinigd maar ontvet niet (aanrader voor je paardenspullendaar gebruik ik het ook voor)
Eens in de zoveel tijd spuit ik het in met Ballistolassie schreef:Jee, wat een verschil tussen de handschoen waar de vogel op zit en die nieuwe.
Ga je nu snel door een handschoen heen? Dus dat er zoveel gaatjes/klauwtjes instaan dat je de klauwen in je hand voelt zeg maar?
Ligt er een beetje aan wat voor vogels je hebt qua knijpen en nagels en hoeveel je met je vogels bezig bent. Ook het merk handschoen zegt veel.
Ik heb Falconcrest handschoenen (€69) die ik om de 2 jaar moet vernieuwen, ik ken iemand die gebruikt m dit jaar voor het 16e jaar.
Mijn mac Falcon handschoen (€25) kan ik met een paar maanden al weggooienmaar ken er genoeg die hier ook jaren mee doen.
Heel erg gaaf Laurora en Nieky!
Haha mazzelaar Carina!
YazshiSien dit is inderdaad een jonge kraai die aan het uitvliegen is, beestje leert met een aantal dagen goed te vliegen, de ouders zitten in de buurt en beschermen het jong