Wie nog meer een hond geadopteerd uit het buitenland??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 21:03

TinkerTreas schreef:
Ja, Buusya blijft wel gewoon. Zij heeft een heel relaxed karakter. Ondanks dat ze stront eigenwijs is, is dat echt een heerlijke hond.
Marlin is ook een heerlijke hond trouwens, maar niet in combinatie met een druk gezin.

Balen dat Marcus zo blijft kwakkelen.

Marcus is nog geen half jaar hier. Dus hij zal nog wel even door kwakkelen, ben ik bang :')

Echt zonde van Marlin. Vind t altijd zo sneu. Maar soms is het gewoon echt de betere keuze. Als hij zo gestresst is bij jou, is dat ook voor niemand leuk. Voor hem zelf ook niet.

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 21:48

Fabster schreef:
TinkerTreas schreef:
Ja, Buusya blijft wel gewoon. Zij heeft een heel relaxed karakter. Ondanks dat ze stront eigenwijs is, is dat echt een heerlijke hond.
Marlin is ook een heerlijke hond trouwens, maar niet in combinatie met een druk gezin.

Balen dat Marcus zo blijft kwakkelen.

Marcus is nog geen half jaar hier. Dus hij zal nog wel even door kwakkelen, ben ik bang :')

Echt zonde van Marlin. Vind t altijd zo sneu. Maar soms is het gewoon echt de betere keuze. Als hij zo gestresst is bij jou, is dat ook voor niemand leuk. Voor hem zelf ook niet.

Het is ook gewoon niet leuk voor hem. Ik hoopte dat hij zich op zou trekken aan Buusya, maar dat is helaas niet zo.

Fabster

Re: Wie nog meer een hond geadopteerd uit het buitenland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 08:19

Komt er dan weer een 2de hond bij? (Ben niet nieuwsgierig ofzo, hoor O:) . Heb je Loona gezien?

En wat gebeurt er met Marlin? Blijft die bij jou tot herplaatsen of gaat hij naar de organisatie?

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 12:36

Fabster schreef:
Komt er dan weer een 2de hond bij? (Ben niet nieuwsgierig ofzo, hoor O:) . Heb je Loona gezien?

En wat gebeurt er met Marlin? Blijft die bij jou tot herplaatsen of gaat hij naar de organisatie?

Haha, ik heb Loona gezien ja. Een erg leuke hond <3
Maar voorlopig richt ik me even op Buusya alleen. Misschien dat er wel weer een tweede bij komt, maar ik zie het wel.

Annette is aan het kijken of er een foster gezin voor hem is. Maar anders blijft hij gewoon hier. Hij hoeft hier niet gelijk weg.

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 16:43

TinkerTreas schreef:
Fabster schreef:

Haha, ik heb Loona gezien ja. Een erg leuke hond <3
Maar voorlopig richt ik me even op Buusya alleen. Misschien dat er wel weer een tweede bij komt, maar ik zie het wel.

Annette is aan het kijken of er een foster gezin voor hem is. Maar anders blijft hij gewoon hier. Hij hoeft hier niet gelijk weg.

Wat een toestand. Sterkte ermee Y;(

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 17:02

Dank je wel!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 17:27

TinkerTreas schreef:
Ik heb hier in overleg met de organisatie en een gedragstherapeut besloten om Marlin te herplaatsen.
Hij blijft enorm gestresst in ons drukke gezin en de drukke omgeving waar we wonen. Dit uit zich in overmatig blaffen in huis.
En hier reageert mijn zoontje met autisme heel erg op.

Ik vind het echt heel erg en voor mezelf voelt het ook als falen. Maar met 3 jonge kinderen is het voor mij niet te doen om Marlin te geven wat hij nodig heeft ;(

Toch Marlin!! van jou, wist het niet zeker, zag hem op FB laatste langskomen, had hem gedeeld.
Iemand van MG academie of zo, had hem op FB gezet, met anders doen we dit nooit, maar nu wel..

Hopelijk vind hij een mooi nieuw huis, in NL heeft hij in ieder geval meer kansen dan gintes…

@Fabster, balen van Marcus.. wat was er op vakantie anders dan thuis verder? Aangezien je zegt daar veel minder last?

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 17:32

Ik weet t niet, Sjolvir. Kan zijn voeding zijn, dus hij staat nu weer streng. Mss die rups. Daar hebben we hier heel veel last van (gehad). Ik zit onder de littekens. Verder lijkt hij juist veel meer los te komen. Hij is behoorlijk binnenste buiten gekeerd door de da, dus ik heb geen idee.

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 11:50

Sjolvir schreef:
TinkerTreas schreef:
Ik heb hier in overleg met de organisatie en een gedragstherapeut besloten om Marlin te herplaatsen.
Hij blijft enorm gestresst in ons drukke gezin en de drukke omgeving waar we wonen. Dit uit zich in overmatig blaffen in huis.
En hier reageert mijn zoontje met autisme heel erg op.

Ik vind het echt heel erg en voor mezelf voelt het ook als falen. Maar met 3 jonge kinderen is het voor mij niet te doen om Marlin te geven wat hij nodig heeft ;(

Toch Marlin!! van jou, wist het niet zeker, zag hem op FB laatste langskomen, had hem gedeeld.
Iemand van MG academie of zo, had hem op FB gezet, met anders doen we dit nooit, maar nu wel..

Hopelijk vind hij een mooi nieuw huis, in NL heeft hij in ieder geval meer kansen dan gintes…

@Fabster, balen van Marcus.. wat was er op vakantie anders dan thuis verder? Aangezien je zegt daar veel minder last?

Dat is toch een andere hond geweest. Marlin staat nog niet officieel ter herplaatsing op internet.
En ik heb verder niets met de MG academie

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 16:36

Hoi! Mag ik me hier ook melden?
Heb sinds afgelopen weekend een hondje uit Bulgarije geadopteerd. <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 17:09

Ach, wat een schatje <3

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:11

<3 Wat een droppie zeg!

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 23:29

Wat een leukerd! Het lijkt een beagle kruising? Heb je enig idee wat erachter steekt?

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 08:03

Mandarijn schreef:
Hoi! Mag ik me hier ook melden?
Heb sinds afgelopen weekend een hondje uit Bulgarije geadopteerd. <3

[ [url=m/m6mnCZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0GuQUL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OJIsO6.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3
Wat een schatje! (Ik ben een enorme sucker voor die kleine middenmaatjes met zo'n suikerzoet koppie...)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 12:53

Lukasje schreef:
Wat een leukerd! Het lijkt een beagle kruising? Heb je enig idee wat erachter steekt?

Ze denken vlinderhondje en kooiker (ze heeft ook die bekende stipjes op d'r neus), maar verder geen idee. Beagle zou me ook niks verbazen inderdaad!

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 17:45

Afbeelding
Marlin <3 <3

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 21:11

Wat zal jij je beroerd voelen.... :(:)

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 23:33

Ja, het is echt heel beroerd ja.
Hij blijft tot begin september hier (of er moet voor die tijd iemand voor hem komen). In september gaat hij naar een pleeggezin. Pfff.

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 07:52

TinkerTreas schreef:
Ja, het is echt heel beroerd ja.
Hij blijft tot begin september hier (of er moet voor die tijd iemand voor hem komen). In september gaat hij naar een pleeggezin. Pfff.

;(
Staat hij al op de site?

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 11:35

TinkerTreas, ik heb even teruggelezen en wat naar zeg. :(:)

Berry vindt wandelen in de bebouwde kom heel spannend, herkennen jullie dat van jullie honden?
Ze is al wel een heel eind zindelijk trouwens voor die 4 dagen dat ze hier is, doet niks in huis of in de bench (wel af en toe op het balkon, liggen kunstgrasmatten :+ )
supertrots. :D

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 17:20

Wandelen in drukte is ook lastig. Hier waren we in Edinburgh, afgelopen vakantie. Er was een 1 of ander festival aan de gang, dus het was er absurd druk. Maar Marcus deed het helemaal niet slecht. Het werd zelfs ZhuZhu een beetje te gek, en die is nog wel een echte stadspoes :D
Maar ik was hartstikke trots op hem <3

Afbeelding

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 17:35

Marlin staat sinds vandaag op de site. Heel dubbel om hem daarop te zien staan.

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 17:40

TinkerTreas schreef:
Marlin staat sinds vandaag op de site. Heel dubbel om hem daarop te zien staan.

Kan me voorstellen. Maar je bent niet over 1 nacht ijs gegaan. Soms is het gewoon de beste keuze voor iedereen. Hoe zuur het ook is. ;(

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 20:25

@ Tinkertreas: poeh, dat lijkt me inderdaad moeilijk :(

Regenpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 22:46

Hoi allemaal, ik kom me ook graag melden! Sinds april zijn wij trotse baasjes van Zoi! Zoi komt uit Bosnië en wij zijn via vrienden van ons die haar gastgezin waren bij haar terecht gekomen. Ze is nu net 1 jaar oud geworden, maar we merken dat ze niet echt pup heeft kunnen zijn, dus ze is die tijd nu lekker aan het inhalen haha. Maar we zijn maar wat blij met onze spring in 't veld :) Afbeelding