Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wij krijgen ook vaak de opmerking dat Ophélia een aparte naam is voor een hond. In het begin waren we ook niet overtuigd, maar je went eraan en uiteindelijk past het ook echt bij haar. We noemen haar verder ook gewoon 'Phé' (Fe of fee uitgesproken) of 'Phéke', en zelfs gewoon 'puppy'
Ze is al één jaar overigens. Ginny net hetzelfde, naam dat je echt niet snel gaat horen. Denk dat we geluk hebben gehad dat de fokkers gewoon een goede smaak hadden qua namen
Jackytje schreef:Zoe_97, bijzondere namen zeg. Persoonlijk vind ik dan 'Red' het leukste klinken uit die lijst. Wij hebben altijd gewacht tot de fokker de naam gegeven had - zelf wel al gebrainstormd uiteraard. En uiteindelijk vonden we de namen stiekem wel leuk en is het dus zo gebleven
Mijn ene Corgi noemt dus officieel ook Covventinea Ophélia en Ginny van Cardi Cottage (vermoed ik, van haar 'achternaam/kennelnaamcombi' ben ik niet zeker)
Trouwens, Djinnie, ik denk dat je gebruikersnaam stiekem zelf geïnspireerd is van hetzelfde karakter? (*wijst naar onderschrift*) Ginny Weasley

Doordat er ook pups via de rasvereniging geplaatst worden, is de plaatsing nog niet duidelijk (en twee mensen wisten nog niet of ze een reu of teef willen), maar dat horen we voor de bevalling. Duimen draaien dat ze eind deze maand of begin volgende maand loops wordt (en dat er genoeg reutjes bij zitten, hahaha). Wij waren in ieder geval helemaal blij met de fokker en hond in kwestie. (Moeder van de aanstaande moeder is er ook, die is ook helemaal geweldig). 

Zo ben je zeker herkenbaar. (En kunnen mensen stoppen met het denken dat onze honden kruisingen zijn
)
Superspannend, zeg. Je houdt ons toch op de hoogte, hé?
Hier ligt er echt een inieminie poedersuikerlaagje, helaas.