Wat maak je toch prachtige foto's van prachtige valkjes,mag je gerust vaker doen en laten zien uiteraard.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-16 11:22
Dank je wel, heel lief!
Trouble in paradise. Djinti en Yeti hadden vanochtend ruzie om een speeltje. Yeti sprong er vervolgens bovenop en Djinti werd echt woest Terwijl ze normaal gesproken de meest vredelievende vogel in de voliere is
Djinti lief aan het spelen (Ja, ze krijgen echt genoeg te eten, maar kromsnavels vreten nou eenmaal alles op wat van hout is )
Maar toen kwam Yeti zich ermee bemoeien
Om vervolgens bovenop het speeltje te springen
Djinti not amused
Vervolgens springt Yeti ook nog eens bijna in d'r nek
Toen had ie het helemaal bij haar verprutst
Daarom ging hij maar in een ander speeltje hangen Hangjeugd
Maar deze vooral, mijn 23 lichtpuntjes [ [url=m/kAxUum.jpg]Afbeelding[/url] ]
geweldig! ❤️ Ooit....
mar10tje
Geplaatst: 21-09-16 21:18
Aahwww, dat laatste plaatje. "Het zijn maar dieren" "Het is maar een vogel" "100gram veren,stel je niet aan" Maar wat zijn het toch slimme,lieve beestjes..
Momenteel niet hoor Dat stadium hebben we gelukkig vlak na het kweekseizoen al gehad. Al heeft Joy besloten dat Titan een kort pittig kapsel aangemeten moet worden. Die heeft opeens geen kuif meer Ze heeft bijna zijn hele kuif gesnoeid
Kennen jullie hem nog? Hij doet het zo super dat ik regelmatig vergeet welke vleugel ook alweer gebroken is/was
Dainty, mijn kleine pluizenkind. Maar er zit een karakter in
"Fascinating creatures, Phoenixes. They can carry immensely heavy loads, their tears have healing powers, and they make highly faithful pets." ~Albus Dumbledore Phoenix
Heel geconcentreerd aan het poetsen
En ondertussen waren Geisha en Amor flink aan het bekvechten
Jans, gewoon klein beginnen En dan zien ze vanzelf wel hoe ontzettend leuk ze zijn
laraxXxemma
Geplaatst: 26-09-16 21:34
Ik kan zo lachen om die bekvecht foto's
Veren is een van die van mij trouwens echt helemaal weg van. Met name de pennen, die zijn zo lekker om te slopen. Vriendje vind het wel iets minder als hij aan zijn staart loopt te kauwen
Hier lopen ze ook geregeld met een veer in hun snavel (en de rest rent er dan achteraan ) Het ziet er niet uit, maar ze kunnen best hard lopen
testebeest
Geplaatst: 27-09-16 10:32
Super leuke foto's. Bij ons gaat het gestaag verder kwa volière bouwen. Vijver is verplaatst al begin gemaakt met de kast slopen en de tegels zijn er al. Wat ik mij afvraagt hoe hou jij je muizen populatie onder controle gif is geen optie