Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JesdaJinn schreef:Zijn er hier geen mensen die thuis paaltjes hebben?
Zoja, welke paaltjes hebben jullie?
Ik wil graag paaltjes kopen maar weet niet welke. Ben zelf bang dat wanneer ik die simpele prikpaaltjes van zooplus neem dat ze allemaal plat liggen wanneer Jinn er door is geweest.
Ik weet niet hoe stevig die staan en Jinn gaat vrij kort langs die paaltjes dus die krijgen wel wat te vorduren (?)
72Melanie27 schreef:Ik wil ook graag agility gaan doen en na verloop van tijd wedstrijden, weet iemand een goede club dichtbij weert (Limburg) dat dit aanbiedt? Met welke leeftijd zijn jullie begonnen met sla-om etc. (geen sprongen)
72Melanie27 schreef:Ik wil ook graag agility gaan doen en na verloop van tijd wedstrijden, weet iemand een goede club dichtbij weert (Limburg) dat dit aanbiedt? Met welke leeftijd zijn jullie begonnen met sla-om etc. (geen sprongen)
Machie schreef:72Melanie27 schreef:Ik wil ook graag agility gaan doen en na verloop van tijd wedstrijden, weet iemand een goede club dichtbij weert (Limburg) dat dit aanbiedt? Met welke leeftijd zijn jullie begonnen met sla-om etc. (geen sprongen)
http://highfive-agility.nl/
https://www.facebook.com/cumlaudeagility/
Kuggur schreef:Dit is er in ieder geval één,(ik worstel nog een beetje met de bokt upload funktie) Dit is hem, een week geleden:
[ [url=m/gWR2zw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoe_97 schreef:wat een leuke pup!
Mijn jongste is ondertussen 4 maanden en hij is al 11 kg! (prima voor zijn grote), wordt een flinke kerel. Mijn teef woog toen 6 kg. (nu 15 kg en volgroeid)
[ [url=m/2hPkIQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Rstx2B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CsnxS5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tigress schreef:Kuggur schreef:Dit is er in ieder geval één,(ik worstel nog een beetje met de bokt upload funktie) Dit is hem, een week geleden:
[ [url=m/gWR2zw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dropje!Zoe_97 schreef:wat een leuke pup!
Mijn jongste is ondertussen 4 maanden en hij is al 11 kg! (prima voor zijn grote), wordt een flinke kerel. Mijn teef woog toen 6 kg. (nu 15 kg en volgroeid)
[ [url=m/2hPkIQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Rstx2B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CsnxS5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oooh, wat een knapperds!Tijd vliegt he!
Hij ziet er super uit!
72Melanie27, wat gaaf die hindernis!
Al een tijd geleden dat ik wat heb laten zien van Lara, de mix van mijn ouders. Qua uiterlijk is zij echt de BC kant op gegaan in plaats van de aussie kantHaar ogen gaan wel achteruit, dus ik ben benieuwd wat de toekomst brengt.
[ [url=m/iXSt3x.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T5qFuc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yavcye.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8Slm4f.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog even een plaatje van madam helemaal
[ [url=m/uD1u4V.jpg]Afbeelding[/url] ]