Het is een eerlijke beslissing geweest, dat sowieso.
Hier net een beetje paniek... Ik kom 2 uur geleden binnen, was bezig met de rennen schoonmaken, en Lotje ligt op apegapen. Op haar zij, geen reactie op aanraking of geluid. Zij is de bangste dus ik schrok enorm. Opgewarmd, andere pijnstilling en ORS erin en nu gaat het weer beter.
Ja het is beter zo, maar ook zo tegenstrijdig omdat z'n kopje nog zo graag wilde. Maar hij kreeg z'n slaapspuitje en weg was hij, dus hij was ook echt op vreselijk hoe erg je je aan zo'n beestje hecht!
Oei dat is echt schrikken zeg! Hopelijk houd ze er niks aan over!
Ik herken het. Was bij Flip ook zo, hij wilde nog zo graag en er was voor een leek niets aan hem te zien. Die was ook vreselijk snel weg. Maar dat gaf me wel troost.
Hoop ik ook, ben nog steeds niet gerust..
Lotje ligt onder Bella, Bella is degene die zo blij kijkt.
Tarzan, ahhh wat sneu .... maar je hebt echt alles gedaan om hem erdoorheen te halen hoor. Dit is echt de eerlijkste keuze die je kon maken! Sterkte!
Eoweyn, oe dat is schrikken! Hoe is het nu met haar? Hebben ze ook antibiotica mee? Hoe gaat het nu?
Hier nogmaals de oude opvang gemaild om te vertellen hoe het met Beer gaat en gevraagd hoe het met Guus gaat, maar ik krijg maar geen antwoord. Ik hoop wel dat ik er achter kom, want wil wel graag weten hoe het hem vergaat.
Ik twijfelde net om er cisaral en dwangvoer in te stoppen, want óf ze was echt niet lekker, óf gewoon overdonderd door het oppakken etc. Op dat moment stond ze op, schudde ze zich uit en ging hooi en andijvie zitten eten. Gelukkig maar!
AB niet mee, maar die heb ik wel in huis voor het geval dat. Nog nooit nodig gehad na castratie overigens.
Haha, negeren is altijd goed! Heeft tijd nodig denk ik als je wilt dat ze wat meer tot elkaar komen kun je ze evt een kleiner stuk geven, al zal het vanzelf ook wel goedkomen.
Zo ligt ze vaker Haha, bovenste foto vind ik ook een rare houding, maar zo ligt ze ook vaak in de ren of het hok. Op de tweede foto zoekt ze steun bij grote zus Bella. Ze is niet echt euh, normaal zoals alles hier haha. Nee, ze lag echt op haar zij, helemaal languit, zo ligt ze nu ook, maar waar ik echt van schrok was de geen reactie. Als ik opsta gaat dat koppie namelijk al omhoog en ik kon haar nu zelfs aanraken, wat normaal not done is. Daar schrok ik het meest van.
Nu weer lekker levendig en etend!
Hier zie je heel goed het verschil tussen beide vind ik. Naast het grootte verschil zijn de neusvlekken ook heel anders. Hier boven is Lotje, dit is Bella:
Ik zit met een probleem. Ik heb deze week het hok van mijn konijnen uitgebreid zodat ze vanuit hun hok op de stenen kunnen lopen. Alleen hier in de buurt zitten heel veel katten. Daarnet hoorden we iets raars. Alsof de tralies van het buitenhok was omgevallen. En jawel hoor, een kat wou erbij. Konijntjes waren snel hun hok in gerend. Ze mankeren niks. Ik vind het zo jammer van die beestjes... Ik wil graag dat ze meer kunnen bewegen maar met die katten erbij vertrouw ik het niet...
Tarzan veel sterkte erg naar maar het lijkt de beste keuze.
Eoweyn dat was schrikken met Lotje. Fijn dat het weer beter gaat. Bij mijn voedster duurde het bijna een week voor ze weer zelf at. Was een stressvolle periode (vooral voor mij waarschijnlijk )
Mijn rammetje kan ook helemaal gestrekt op zijn zij liggen. Dacht de eerste keer dat ie dood was maar hij slaapt gewoon graag zo.
Oh echt? Het ziet er wel sip uit, een beetje van halloooo, ik ben zielig!! Maar als ze altijd zo ligt, mutsie . Hopelijk blijft ze zichzelf en knapt ze gewoon lekker snel op.
Vind die vlek bij Bella haar neusje erg aandoenlijk .
Ja, ik dacht eerder ook al zo vaak dat ze gewoon niet lekker was. Maar blijkbaar ligt het lekker als je nek zo krom omhoog wijst, haha.
Lief he. Ze kan ook echt zo eigenwijs kijken. Is ook de minst bange van de twee. Ik heb ook nog niet eerder twee voedsters meegemaakt die zo close zijn, die zich zo aan elkaar optrekken, en elkaar nog steeds zo opzoeken ondanks andere nieuwe maatjes. Heel bijzonder. Ze zijn heel verschillend maar zo vullen ze elkaar ook aan.
Ik wil ook graag mee praten hier. Ik heb sinds 4 oktober een voedster Blossom. Ongeveer 2 weken later kwam daar een gecastreerde ram bij namelijk Bambi. Dit is het voorstel topic, al denk ik dat de meeste hier mijn topic al gevolgd hebben. [BB-ITP] Nieuw konijntje Blossom