De honden zal het weinig interesseren hoe ik erbij loop.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niniane schreef:Nou, we hebben vandaag het halsbandje (we willen over gaan op een tuigje als ze iets ouder is) geïntroduceerd en moet zeggen, dit deed ze heel goed. Behalve wat krabben liep ze eigenlijk heel vlot aan. Ik twijfel nu eigenlijk wel wat handig is. Haar nu ook ´s nachts aan de lijn laten plassen of juist los om opwinding te voorkomen? Adviezen?
( nee, dit is geen ingang voor een discussie over wel of geen wolf, daar zijn topics over. Dit is gewoon een flauw grapje)
snachts is dat nml niet echt mn hobby.
Normaal ging hij naar buiten om zijn behoeftes nog even te doen in de tuin (niet omheind) en ging ik tandenpoetsen.
en op m'n roze badslippers
moonsparkle schreef:Oshaa ik dacht huh beren, zie je nou geen beren op de wegbedoel je niet iets anders... Onee toch echt beren

van de puppycursus! Hij doet het super goed op training en vindt alles leuk. Hij wordt af en toe ook echt heel fanatiek, zo grappig. Echt een heel leergierig hondje
daarna gaan we verder met de basistraining, en als hij alles zo leuk blijft vinden willen we uiteindelijk misschien wel iets van behendigheid met hem doen. 
)

xSannee schreef:Haha flinke jongen alweer
Wat woog Parker met 16 weken? Eens vergelijken met Evi
En heerlijke rol/chill foto's haha. Heerlijke clown volgens mij!
maar 16 weken was rond kerst. Iets ervoor woog hij 9.1, de week erop 9.9. Hij groeide als kool rond die tijd 

De rugchill stand is een standaard houding hier 

.
. Hij ziet er ook echt vee ouder uit dan hij is. We zijn in elk geval benieuwd wanneer hij in zijn poten gegroeid is…… 

. Ik mag dat wel.