Little_Gift schreef:Iemand al gegoogled op tuggie? Succes
Hahaha nee waarom heb ik deze link nooit gelegd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amy_leftover schreef:@ kiwiwitje: gefeliciteerd!![]()
@ cursebreaker: gaaf! Daar ga je vast veel plezier van hebben!
Aankomende week mogen we voor het eerst op puppybezoek, zo benieuwd!! Ze zijn dan 3 weken, het andere nestje van 4,5 weken loopt er natuurlijk ook nog, dus er valt genoeg te knuffelen
CupCakes_ schreef:Kiimm_ schreef:Ik ben op zoek naar een GPS tracker omdat als Cody schrikt of ergens bang voor is het op een lopen zet in plaats van dat die steun bij mij zoekt. Ik zag tractive maar wil eigenlijk geen abonnement. Iemand ervaring met GPS trackers en adviezen hierover?
Kim, ondanks dat je zegt dat je Tractive niet wilt vanwege het abonnement zou ik je deze wel aanraden. Dit is echt een hele degelijke, hufterproof tracker. Hij zit als een huis en bij verlies krijg je een nieuwe opgestuurd. Het abonnement vind ik voor wat je krijgt enorm meevallen. I
De app is ook heel duidelijk en je kan ze goed volgen op de tracker. Je kent Jip wel een beetje inmiddels, die zit overal op, in, onder etc. En dat ding zit nog steeds goed zoals de eerste dag. Zelfs tijdens het stoeien met Max, wat er soms pittig aan toe gaat.
Hennos schreef:Ik lees wel mee met iedereen maar heb nog niet veel gereageerd.
Eind Juli begint bij ons de puppy pret dus vanaf nu kan ik ook fanatieker mee praten.
Mijn mooie gladharige foxterrier teef 'Rapunzel' is drachtig van mijn eigen mooie reu 'Pavlov'
Heel spannend want het is mijn eerste nestje dat ik fok.
[ [url=m/5JBkma.jpg]Afbeelding[/url] ]
De zwarte is Rapunzel de bruine is Pavlov
[ [url=m/5IUnbj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hennos schreef:Ik lees wel mee met iedereen maar heb nog niet veel gereageerd.
Eind Juli begint bij ons de puppy pret dus vanaf nu kan ik ook fanatieker mee praten.
Mijn mooie gladharige foxterrier teef 'Rapunzel' is drachtig van mijn eigen mooie reu 'Pavlov'
Pippa13 schreef:Hennos schreef:Ik lees wel mee met iedereen maar heb nog niet veel gereageerd.
Mooie hondjes, leuk ras met lekker wat pit! En gefeliciteerd dat ze drachtig is.Hopen op een voorspoedige dracht en bevalling. Spannend je eerste nestje, maar komt vast helemaal goed