_Tarzan schreef:Natasja, ik vind dat jij geen foto's meer mag posten, ook niet op je insta en FB
Zo leuk die wit/grijsjesVroeger ook een konijn gehad met die kleur, smelt
HorsetimeXL, heerlijk dat de koppeling zo goed gaat! Bij Macho en Luna ging dat toen ook vanaf moment 1 goed en die zijn nog altijd klef en bef samen
Ja zo bijzonder en zo leuk om te zien. Ben 27 en heb nu 4 konijnen gehad en nu deze 2. Maar altijd alleen omdat dat van m’n ouders nooit mocht en vroeger had je het niet door maar naar mate ik ouder werd gaat het zo tegen staan.
Toen Tuk m’n laatste konijn toen die 2 was gekoppeld maar dat ging mis en die toen besloten alleen te houden maar nu ik ze voor mezelf heb moesten ze gewoon met z’n tweeen komen. Wel het compromis dat ze dan buiten moesten (woon in het voorste gedeelte van de boerderij en m’n ouders achter). Maar goed dat had ik toch vele malen liever, buiten het feit dat ze prima buiten kunnen zijn, dan alleen binnen. En nu vinden m’n pa en ma het opeens helemaal geweldig en zeggen ze ja ze horen wel echt samen.
Maar goed. Ben zo blij met deze twee en kan ze vanuit de keuken en kamer zien en ze hebben nu zo veel ruimte. Dat had ik ze binnen (onbeheerd) niet kunnen bieden. Dus nu ga ik ook met een gerust hard een dagje weg of weekend weg. Mijn uiteindelijk doel is dat er aan het hok een steviger ren komt wat ook overdekt dicht is. Maar stap voor stap.
En het gaat idd zo soepel het is bijna eng. Dat ik denk Uhm komt het nog dat vechten of plukken haar haha. Gaat 7 dagen echt super. Totaal geen spanning bij die twee alleen ontspanning. Als Bram rijd/reed op haar gaf de zich volledig over. En nu drukt ze haar neus onder Bram als hij zich aan het poetsen is en dan likt hij haar ook van oké prima haha. Ja het is echt genieten met een grote G. Alles is ook precies op tijd voor mekaar gekomen. Sinds vorige week buiten dus hopelijk wel nog echt op tijd en gelukkig nog mooie redelijk warme dagen in het vooruitzicht.

Zo ziet hun verblijf eruit. Omdat het nog niet overdekt is. Gaan ze tegen het donker aan wel in hun hok.