Hij kan inmiddels bench, zit , kom hier en zijn naam

Wel hebben we gemerkt dat hij een enorme voorkeur voor vrouwen heeft. Hij luistert veel beter naar mij als naar Remon..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sevke schreef:Heeft er hier iemand ervaring met de snuffelmatten? Ik wil graag een snuffelmat aanschaffen, maar weet zo niet of ze 't wel leuk zullen vinden...En welke grootte/model moet ik kiezen?
CupCakes_ schreef:Jip heeft er een handje van als we de snuffelmat gebruiken, hem met zijn bek op te pakken en leeg te schudden
woepsie90 schreef:CupCakes_ schreef:Jip heeft er een handje van als we de snuffelmat gebruiken, hem met zijn bek op te pakken en leeg te schudden
Hier ben ik ook bang voor![]()
Vraagje; wij hebben een gladde laminaat vloer want niet handig is voor opgroeiende puppy beentjes, waar kan ik het beste een anti slip vloerkleed of tapijt vinden voor onze smalle lange gang en smalle lange keuken? De lopers die ik bij leenbakker zie zijn te klein, en die van ikea (jute of grijs) vind ik niet leuk
meisie94 schreef:@Woepsie ik heb ook een laminaatvloer, wat onze dierenwinkel gedaan heeft is de haartjes tussen de voetzolen geschoren ( vond meneer trouwens prima!) hierdoor staat ie een stuk stabieler en glijd hij niet meer op het laminaat. Wellicht dat dat een oplossing kan zijn.
woepsie90 schreef:Citaat:Vetbed is anti slip![]()
Maar misschien niet mega charmant maar wel uitwasbaar bij ongelukjes. Vaak werkt een stuk tapijt wel of van die droogloopmat
Vetbed en droogloop matten zijn niet super smal en lang toch? Maar stuk tapijt is een idee, zal eens googlen. Thanks x
_Christina schreef:Dat met de snuffelmat pakken en schudden had ik hier ook verwacht, maar dat is helemaal nog niet gebeurd. Laatst begon ie wel te plukken aan een van de strookjes, maar dat is nog niet zo erg en was m'n eigen schuld. Er zaten een paar hele kleine kruimels brok in.
Iemand vroeg naar Darf brokken, ik voer(de) die. In het begin vielen die niet zo lekker. Of thans, ik had het idee dat ze hem niet lekker lagen. Een tikkeltje onrustig na het eten en wat smakken en likken. Dat hield weliswaar niet zo lang aan en hij eet ze heel erg graag, dus ik dacht dat het wel goed zat. Maar nu ik weer een portie met vlees vervang en zie hoe hij zich daarna gedraagt, heb ik het idee dat de brokken toch niet helemaal lekker vallen. Aangezien ik niet ontevreden was met de vorige brokken, heb ik die weer gehaald (Real Nature). Ook omdat ik dan meer smaakkeuze heb (zelfs met zijn kieskeurige lichaam, ze hebben echt veel smaken zonder kip en rund) en ik kan ze zelf halen. Dat vind ik fijn en zo kan ik de bezorgdiensten wat ontlasten.
Ik weet niet of ze iets met anti-slip hebben, maar bij Leen Bakker/Kwantum en dergelijke, kun je per strekkende meter tapijt kopen. Dan zou je bijvoorbeeld voor één meter kunnen gaan en dan zou je een stuk van één bij de breedte van de rol moeten krijgen. Ik meen uit m'n hoofd dat dat een meter of drie, misschien zelfs vier is.
Qua niet schrokken ben ik ook wel benieuwd naar tips voor kvv. En dan geen kong, want dat gesmeer wil ik binnen niet hebben met rauw vlees. Zijn er mensen die zo'n lickimat (of hoe het heet) hebben? Ik vraag me af of dat wel goed werkt met vlees dat niet de structuur van paté heeft, althans zowel kivo als barfmenu blijft aardig aan elkaar zitten vind ik. Een eis is wel dat het in de vaatwasser moet kunnen.