Ja die zag ik ook voordat ik aan een herder begon(nu nog steeds trouwens), maar ben toch voor een herder gegaan. Je moet idd wel consequent zijn en het karakter van een herder kennen en willen (zijn geweldig trainbaar, maar zijn niet altijd de makkelijkste honden)
@Kaus
Verschrikkelijk het
daarom ben ik ook voor een kruising gegaan, ik durfde een volle Duitser gewoon niet aan. 
Winni niet meer loops, Tay is weer rustig en de hele hut loopt weer samen. Stomme is dat Tay op Tessa wil rijden als Winni dekrijp is (die zitten natuurlijk niet bij elkaar haha) en Tessa dan echt pissig wordt. Maar als Winni en Tessa samen lopen mag Winni wel op haar rijden.
Ik heb er serieus van gebaald dat mijn pups gewoon heel snel staande oren kregen en daarna niet meer zijn gaan hangen, die oren zijn vreselijk schattig als ze nog alle kanten opgaan.
Hoewel een klein hondje erbij wel iets is wat ik leuk vind, maar goed, 3 honden is zat en de mogelijkheid dat er een pup blijft uit ons nest wil ik wel open houden.
Boellie hoort netjes gevouwen(rozen)oortjes te hebben. Ja.. uh.. Plan mislukt. Nu heeft ie staande oren, maar dus niet van die stevige maar gewoon flubbies. En dan is ie ze de laatste tijd regelmatig scheef aan het vouwen 

Ik ben natuurlijk hartstikke gek op haar. En ze gaat absoluut niet meer weg. Maar t is best een uitdaging geweest. En soms nog. Gelukkig is haar karakter geweldig. En snappen we elkaar inmiddels. maar de weg er naar toe was best pittig,, 
Hihi
Ik klikte alleen vervolgens de tweede en derde kennel aan en kon niet vinden of die ook geschikt waren voor de achterbank. Is dan alleen de eerste daar geschikt voor?

Klinkt wel herkenbaar.