Wie gaat ook beginnen met agility (wedstrijden)?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Natasja22

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:07

@KimD ik vind het soms nu al weleens jammer als het weer gebeurd.
Al weet ik niet beter, want zo is ze altijd al geweest.
Ik wist al dat de tijd een uitdaging zou worden en elke fout kost ons teveel tijd.

Enige wat ze echt wil is worst, maar daar heb je niks aan tijdens wedstrijden.
Van de speeltjes is ze echt nooit geweest (ik heb er genoeg leggen, maar geen 1 waar ze echt helemaal gek van wordt)
Mocht er hier iemand zijn die een trainer kan aanbevelen die veel kennis van jachthonden heeft en hoe ze gefocust te krijgen dan hoor ik het graag.
Of andere tips zijn ook welkom!

JJ hopelijk kan je weer snel lekker rennen!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:16

Natasja22 schreef:
@KimD ik vind het soms nu al weleens jammer als het weer gebeurd.
Al weet ik niet beter, want zo is ze altijd al geweest.
Ik wist al dat de tijd een uitdaging zou worden en elke fout kost ons teveel tijd.

Enige wat ze echt wil is worst, maar daar heb je niks aan tijdens wedstrijden.
Van de speeltjes is ze echt nooit geweest (ik heb er genoeg leggen, maar geen 1 waar ze echt helemaal gek van wordt)
Mocht er hier iemand zijn die een trainer kan aanbevelen die veel kennis van jachthonden heeft en hoe ze gefocust te krijgen dan hoor ik het graag.
Of andere tips zijn ook welkom!

JJ hopelijk kan je weer snel lekker rennen!

Dan zou ik toch met die worst gaan werken, voor de start en na de start, of eventueel een dummy met worst in?

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:08

Ik ben dit topic een beetje uit het oog verloren.

Qua trainen heb ik er ook een die niet zo van de speel houd, bij haar leg ik een bakje met extra lekkere koekjes bij finish. Mijn andere is net andersom en wil geen koekjes maar wel dr speel.. :')

Hier loopt ook macey inmiddels derde graad. Is ze er helemaal aan toe? Nee nog niet. Maar nu lopen mijn honden altijd op dezelfde dag en dat is toch ook wel praktisch.
Ze doet super haar best maar vind de vele keuzes en mogelijkheden in een derde graad rondje nog lastig. Maar dat komt wel goed, we gaan gewoon lekker kilometers maken.