Kiwi : Wat een prachitge fotos van de kroost! Chick lijkt het allemaal wel prima te vinden
Kim : Mooie fotos! Je ziet echt wel dat t familie is! Grappig ook dat hij nog in het tuig past. Hoe oud was hij daar? Denk dat het ook wel afhankelijk is van wanneer je zon tuig koopt.
Kimvicious : heeeerlijke snoet!

Zoe : Ik weet niet of dit alleen op mij zo overkomt en vat het niet persoonlijk op. Maar soms komen je opmerkingen een beetje betweterig over naar mijn mening

Aan jou wat je er natuurlijk mee doet, ik wilde het alleen even kwijt. Veel kennis hebben is natuurlijk een ding maar het op een vriendelijke manier brengen is dan weer het andere

Hier vandaag de 9 weken enting gehaald. En even alles gecontroleerd. Helemaal goedgekeurd behalve dat zijn ballen nog niet helemaal ingedaald zijn, dat gaan ze bij 12 week nog een keer controleren. Hij was wel heel stoer en braaf
En geen gepiep in de auto! Had hem wat te kauwen gegeven en toen ging hij rustig op de stoel zitten. in tegenstelling tot vorige keer dat hij bij mij op schoot zat te piepen. Op den duur wil ik hem graag naar de kofferbak verplaatsen. Maar wilde niet dat hij zat te stressen in de kofferbak.
Edit : en hij heeft vannacht geslapen van half11 tot half7. Niks gehoord en niks in zn bench gedaan. al heeft hij dat nog nooit eigenlijk. Heb gewoon een grote bench en hij houdt hem keurig

[ [url=m/3iegK0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rE3Bhp.jpg]Afbeelding[/url] ]