Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dennis schreef:Over 3 weken mogen we ons meisje Quinn ophalen!![]()
![]()
![]()
[ [url=m/2HWofA.jpg]Afbeelding[/url] ]
We gingen uit van een reutje, er was een redelijke lange wachtlijst voor teefjes. Wij hadden geen voorkeur en er werden veel teefjes geboren. Dus het is toch een meisje geworden.
Ik wil voor haar graag een tuigje, liefst Y tuigje, maar welke? Volgens mij is alles te groot, of ik kijk verkeerd.
Hebben jullie tips?
). Allemaal leuk op hun eigen manier. IMANDRA schreef:Dennis schreef:Over 3 weken mogen we ons meisje Quinn ophalen!![]()
![]()
![]()
[ [url=m/2HWofA.jpg]Afbeelding[/url] ]
We gingen uit van een reutje, er was een redelijke lange wachtlijst voor teefjes. Wij hadden geen voorkeur en er werden veel teefjes geboren. Dus het is toch een meisje geworden.
Ik wil voor haar graag een tuigje, liefst Y tuigje, maar welke? Volgens mij is alles te groot, of ik kijk verkeerd.
Hebben jullie tips?
Aaaah wat een cutie! Helaas geen tips.
God het is zo moeilijk, moet volgende week een top 2 doorgeven maar weet het echt nog niet. Twijfel tussen 4 (van de 8). Allemaal leuk op hun eigen manier.
. 

. Dit zijn foto's van vandaag en vorige week overigens, dus mocht je verschil te zien qua leeftijd komt dat daardoor. Ze groeien zo ontzettend snel!
.
wat "luxe" dat je 4 voorkeuren hebt, kan weinig mis gaan dus met matchen 

aangezien ze in het begin nog zo enorm snel groeien, zou ik gaan voor iets ruim verstelbaars of niet al te duur…
als alles goed gaat worden ze eind juli geboren. Wij staan 4e op de wachtlijst en de moeder is drachtig gescand op ongeveer 6 pups
fannetje schreef:Leuk! Bij welke fokker vandaan? Of is dat die fokker waar bijna alle agility working cockers vandaan komen ( daar staat mijn collega ook op de wachtlijst).

.
Geniet van je vakantie! amy_leftover schreef:Mooi tuigje idd
Hier al wel de eerste spulletjes aan het kopen, maar hou me nog ff inHalsbandjes en tuigjes wil ik nog even mee wachten tot ze hier thuis is, kunnen we passen.
. Zag dat hier iemand met 80cm het probleem had dat 'ie er al tegenop stond, is 100cm dan beter of toch de 120cm? Wil ook een beetje voorbereid zijn voor als die groter is en wat gaat puberen.
. Nog even een keuze maken tussen 2 pups, maar ik hoop dat de fokker me zondag weer meer kan vertellen over die twee dus dan moet het goedkomen. Dan kan ik in ieder geval doorgeven wie op 1, 2 en nr 3 staat. Heb sowieso wel eentje die stipt op 1 staat