Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dennis schreef:Over 3 weken mogen we ons meisje Quinn ophalen!![]()
![]()
![]()
[ [url=m/2HWofA.jpg]Afbeelding[/url] ]
We gingen uit van een reutje, er was een redelijke lange wachtlijst voor teefjes. Wij hadden geen voorkeur en er werden veel teefjes geboren. Dus het is toch een meisje geworden.
Ik wil voor haar graag een tuigje, liefst Y tuigje, maar welke? Volgens mij is alles te groot, of ik kijk verkeerd.
Hebben jullie tips?
IMANDRA schreef:Dennis schreef:Over 3 weken mogen we ons meisje Quinn ophalen!![]()
![]()
![]()
[ [url=m/2HWofA.jpg]Afbeelding[/url] ]
We gingen uit van een reutje, er was een redelijke lange wachtlijst voor teefjes. Wij hadden geen voorkeur en er werden veel teefjes geboren. Dus het is toch een meisje geworden.
Ik wil voor haar graag een tuigje, liefst Y tuigje, maar welke? Volgens mij is alles te groot, of ik kijk verkeerd.
Hebben jullie tips?
Aaaah wat een cutie! Helaas geen tips.
God het is zo moeilijk, moet volgende week een top 2 doorgeven maar weet het echt nog niet. Twijfel tussen 4 (van de 8). Allemaal leuk op hun eigen manier.
fannetje schreef:Leuk! Bij welke fokker vandaan? Of is dat die fokker waar bijna alle agility working cockers vandaan komen ( daar staat mijn collega ook op de wachtlijst).
amy_leftover schreef:Mooi tuigje idd
Hier al wel de eerste spulletjes aan het kopen, maar hou me nog ff inHalsbandjes en tuigjes wil ik nog even mee wachten tot ze hier thuis is, kunnen we passen.