Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiimm_ schreef:Ik heb vanochtend op werk moeten aangeven dat ik niet meer kan, het is op, het lukt niet meer. Komende 2 weken vrij gekregen en wordt opgeroepen voor de bedrijfsarts. Wat een last viel er van mijn schouders. Ik moest enorm huilen en die lieve Cody kwam helemaal tegen me aan gekropen en likte mijn gezicht af. Hij is niet meer bij me uit de buurt gegaan die lieverd
Kiimm_ schreef:Ik heb vanochtend op werk moeten aangeven dat ik niet meer kan, het is op, het lukt niet meer. Komende 2 weken vrij gekregen en wordt opgeroepen voor de bedrijfsarts. Wat een last viel er van mijn schouders. Ik moest enorm huilen en die lieve Cody kwam helemaal tegen me aan gekropen en likte mijn gezicht af. Hij is niet meer bij me uit de buurt gegaan die lieverd
freetorun schreef:Wat gaan jullie snel met die topic, haha! Ik geniet vooral heel erg veel van de foto's die allemaal voorbij komen. Wat zijn jullie aan het genieten met de honden.
En wat een lieve pups @Xlaraaj
En Timo is ook echt een schatje![]()
Wij zijn pas voor het eerst naar het strand geweest met Zack. Hij vond het echt geweldig en het was het ideale moment om mijn camera uit te proberen.
[ [url=m/q057Zj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FblE4y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A1mEsL.jpg]Afbeelding[/url] ]