Gaan we van de week regelen Hij kan het echt goed, al is dat wel vooral met de rondjes en de vierkantjes. De andere 3 vormpjes schuift ie gewoon net zolang over de deksel tot ze er in vallen
DanielleB
Geplaatst: 03-02-20 10:36
Haha ja leuk! Ik laat iedereen de filmpjes altijd zien van Mango.
Kreeg een herinnering van vorig jaar. Wat een verschil!
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 03-02-20 15:03
Oeps... Vergeet deze reactie maar, zat scheel te kijken en dacht dat het Mango was...
Laatst bijgewerkt door JPitty op 03-02-20 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Pino heeft ook een lieve uitstraling hoor! Hoeveel weegt hij nu? En ik vind zijn snavel echt al oranje Wat gaat dat hard he? Heeft hij ook al een oranje ring in zijn oog?
Raineri
Geplaatst: 04-02-20 20:34
DanielleB schreef:
Haha ja leuk! Ik laat iedereen de filmpjes altijd zien van Mango.
Kreeg een herinnering van vorig jaar. Wat een verschil!
[ [url=m/Y6GzFN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ik8IAi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een dikke pootjes op de eerste foto. Net of hij slofjes aanheeft
DanielleB
Geplaatst: 07-02-20 11:23
Ja dikke poten he? Was me nooit echt opgevallen maar nu wel heel erg. Nu is het weer mooi in verhouding gelukkig
Ik zal hem vandaag weer even wegen, helaas al een tijdje niet gedaan. Ja hij krijgt ook al een oranje ring in zijn oog, vind ik best wel mooi!
Ik vind het vooral heel grappig dat ie superkleine pupillen krijgt wanneer ie enthousiast is Dat noemen ze "eye pinning".
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 10-02-20 15:56
Cayenne schreef:
Gaan we van de week regelen Hij kan het echt goed, al is dat wel vooral met de rondjes en de vierkantjes. De andere 3 vormpjes schuift ie gewoon net zolang over de deksel tot ze er in vallen
Ik was boven aan het stofzuigen en dat geluid werkt blijkbaar als een rode lap op een stier Dus dan springt hij meteen in zijn waterbak en gaat hij ook nog kopje onder