Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ziet er ook niet uit. Wil hem eigenlijk niet ook een kap om doen (en een jurk aan voor het krabben). Het is al zo’n stresskip. Maarja.... maar goed, we oefenen maar gewoon verder.
. De rust is dus weergekeerd. Nu nog kijken hoe ik kan paardrijden zonder Marcus. Want op korte ritjes kan ik hem wel mee nemen. Maar het is wel de bedoeling, dat ik ook weer langere ritten ga maken.... estja schreef:En van dat spul tegen nagelbijten erop smeren? Dat is echt heel vies.
maar hij krabt ook. Dus dan maakt dat niet uit.
)
_classic schreef:Hier ook een zwemmer, dus ben altijd bang dat druppels dan niet voldoende helpen..
Zo'n EM bandje leek me ook wel wat inderdaad!
TinkerTreas schreef:Hier werkt de seresto band wel perfect. Ik vind nooit teken. Terwijl mijn oude kat altijd met teken thuis kwam voor hij die band droeg.
Gave foto fabster. Hoe vindt de oude man het op vakantie

geweldig!

TinkerTreas schreef:Haha, die kop van hemgeweldig!
Zo ziet hij er inderdaad niet zo snugger uit
Want zijn kop isindrrdaad niet zo snugger en hij is ook niet zo snugger. Maar ter verdediging heeft hij 5 jaar in een hok gezeten. Waarschijnlijk daarvoor een kettinghond. Dus hij is echt afgestompt. Hij heeft dezelfde blik in zijn ogen als die oude manegeponies. Ik moet zeggen, dat er nu af en toe wat helderheid in zijn ogen komt. Dat vind ik wel leuk voor hem. Hij zal geen slimme harrie worden, denk ik. Hij doet zijn ras geen eer aan. Maar daar kan hij niks aan doen.
. Toch maar weer naar de da voor de nieuwe generatie pipetten...