Ik heb sinds 2 weken een speeltje hangen met leren 'veters' die ze eruit kunnen trekken. Dat speeltje is momenteel HOT Iedere ochtend kan ik de uitgetrokken veters weer van de grond rapen en er opnieuw in steken en hoeveel knopen ik er ook in leg, ze weten ze los te krijgen
De eerste paar uur waarschijnlijk wel, tot er eentje (waarschijnlijk Daiquiri) zo dapper is om er bovenop te landen Maar eerst maar eens kijken hoe we hem uberhaupt de voliere in krijgen
Nee, ze zitten inmiddels weer op de andere javaboom, maar ze durven niet te scharrelen omdat de allesverslindende wilgenbal op de grond ligt (Ook in de kleine voliere heb ik er eentje neergegooid ). Het houd ze in ieder geval even bezig Ik vind het wel belangrijk om ze mentaal uit te dagen. Zij vinden het alleen iets minder
schut·ters·put·je (het; o; meervoud:schuttersputjes)1diepe, smalle kuil als bescherming van (schietende) soldaten
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 03-08-16 21:01
Cayenne meen je nu serieus dat je die term niet kent?
Schutters-putje. Daar waar militairen in gaan zitten als ze een doel moeten observeren dan wel onder schot moeten houden op afstand. Eerst graven daarna in gaan zitten. Ben je minder zichtbaar in het terrein. Loopgraaf is een mega schuttersputje