Machie schreef:Is niet duur hoor. Waar train je?
Carl in Bemmel

Weet niet of je dat wat zegt
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ashleydk schreef:Privéles lijkt me ook heerlijk, maar als ik vergelijk dat ik 13 lessen heb voor 55 euro en jullie 1, sla ik toch even over haha.
Wij hebben vanavond de laatste Puppycursus!
Lightninggg schreef:Ik heb een border collie x keeshond van ondertussen 9 jaar. Vroeger hebben we flyball en dogdancing gedaan maar tegenwoordig is ze gewoon huishond en haalt ze de paarden uit de wei
Ashleydk schreef:Privéles lijkt me ook heerlijk, maar als ik vergelijk dat ik 13 lessen heb voor 55 euro en jullie 1, sla ik toch even over haha.
KimD schreef:Maar ik denk dat iedereen dat het beste zelf kan inschatten.
Machie schreef:Ashleydk schreef:Privéles lijkt me ook heerlijk, maar als ik vergelijk dat ik 13 lessen heb voor 55 euro en jullie 1, sla ik toch even over haha.
Dat is keuzes maken. Met 1 les van bijvoorbeeld roy kan ik weer een poos me verder. En ik train geen uur. Dat is te langdus ik deel een les altijd.
KimD schreef:Ligt ook aan de manier van opvoeden lijkt mij. Als jij paarden hebt die gewend zijn aan honden en je hond van pup af aan leert waar de grenzen liggen hoeft dit absoluut geen probleem te zijn.
Guinness rent, speelt en stoeit als een malle met de paarden. Onze paarden, maar Guinness was een puppy en twee van de drie paarden een veulen.
Nooit een probleem geweest en hij weet duidelijk de grenzen, hij zoekt deze dan ook niet op.
Abbay & Puk kunnen totaal niet met de paarden overweg, zij vinden hun te intimiderend. Zij zitten dan ook in een afgeschermd stuk, wel in de weide, maar de paarden komen daar niet. Behalve ons oudste paard, die vinden ze beide geen probleem en daar staan ze wel eens bij. Ik ga hun dus niet zo erbij laten, dat IS een gevaarlijke situatie.
Maar ik denk dat iedereen dat het beste zelf kan inschatten.
JesdaJinn schreef:Goed. We zijn net terug van Marianne Krediet.
Ik vond het best spannend.
Jinn had zijn linkerheup iets vast zitten en de rug en SI-gewricht. Allemaal heel minimaal.
Wel blij dat ik gegaan ben.
Ben toen toch naar Dominique Frohoff geweest en die zei toch dat hij PL had. De DA en Marianne zeiden beide dat dat absoluut niet het geval is.
Hij zat goed in de spieren dus eigenlijk al met al heel positief.
Wel mag hij even 3 dagen niet met de bal spelen