Dyson had gisteren flink last van zijn hormonen.
We komen Manon van Skaye's regelmatig tegen met wandelen en met 5 dames heeft zij er bijna altijd wel 1 loops

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MadelonSunny schreef:ben blij dat onze diesel hier nooit zo spoor kwijt was in huis. Helaas 3 dagen terug moeten laten castereren op bijna 10jr leeftijd. Gelukkig voel ik regelmatig aan zijn ballen en een was echt niet in orde wat vergroot maar ook heel hard. Dus helaas moet hij nu zonder ballen door het leven, 1 behouden kon maar meestal krijg je het daar ook aan. Dus mijn da rade aan volledig te castereren. Dus heb je een reu controleer regelmatig zijn ballenBlije Blitz
Dyson had gisteren flink last van zijn hormonen.
We komen Manon van Skaye's regelmatig tegen met wandelen en met 5 dames heeft zij er bijna altijd wel 1 loopsVorige week was er 1 beginnend loops dus dat ging nog prima. Gisteren waren we aan het wandelen en ik zag Manon al aankomen. Expres maar niet naartoe gegaan aangezien ik dus wist dat er 1 loops was. We waren aan het eind van de wandeling, op de plek waar zij dus al gelopen hadden en hij was niet meer weg te slaan
Helemaal het spoor volgen waar ze heen was gelopen. Roepen had totaal geen zin dus maar naar hem toe gelopen en aangelijnd. Arme vent was helemaal aan het schuimbekken
Himawari schreef:Hoi! Ik meld mij als Aussie-eigenaar. Wij hebben een tijdje in Amerika gewoond waar wij een teefje gekocht hebben en meegebracht hebben naar Belgie.
Over een aantal maanden/1 jaar wil ik er graag nog een bij (of langer wachten als het moet natuurlijk). Iemand goede fokadressen in Belgie of Nederland? Liefst waar de pups in huiselijke sfeer geboren en grootgebracht worden (dus niet buiten in kennels of zo) en waar aan de nodige testen gedaan wordt.
Himawari schreef:Wist niet dat je binnen Europa ook met die 15 dagen regel zat. Gaat over de hondsdolheid neem ik aan?
@bryce27 onze hond komt uit een nestje van iemand die reu en teef thuis had en hobbymatig een nestje had. Ze heeft de pups dus niet geregistreerd en zo heeft ze dus geen Akc stamboom. Heb ze wel laten registreren bij Akc pal (purebred alternative listing) programma. Qua uitzicht is ze wel meer werklijn, ze heeft dus een kortere vacht dan de aussies die ik hier in België zie.
[ [url=m/lbDkSc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3XdxR7.jpg]Afbeelding[/url] ]