Ik vind het dus ook niets, maar dan vanwege blijkbaar de aard van het beestje, voor mij graag een knuffeldiertje!
Toch zijn ze wel super cute Als ze erg snel overlijden aan stress dan zou ik er niet aan beginnen, dan hoort zo'n diertje klaarblijk niet in een kooitje thuis.
Ik vind Cuy cavia's wel grappig, maar of ik er zelf een zou willen.... Hmmm misschien ooit... :pMightyMike cs Happy farm heeft veel zilveragouti en cs Hercules ook nog als het goed is.En ik heb wel eens een nestje, maar idd niet vaak..
Ze gaan echt heel lekker hier Nibbit is ook weer helemaal vrolijk!Die Cuy cavia's had ik nog nooit van gehoord!
Happy Farm ken ik idd, die fokt kleinschalig met de zilveragouti's volgens mij. CS Hercules, fokt die niet alleen borstels?
Wat leuk Melody7, ik zag het net in je andere topic ook voorbij komen! Stel muitertjes op een rijtje!
Leuke foto lys! Ik ga binnenkort beginnen met bouwen van de bak. Maar eerst uitzieken.Cuy cavia's heb ik nog nooit van gehoord. Ga eens googlen.
Ergens in februari. En bedankt. Heb luchtweginfectie en ontstoken oog. Dus zit hele dag met zonnebril op
Vind cuy cavia's persoonlijk niet zo mooi met zo'n puntige kop. Ik vind dan wat ik heb 100 x zo leuk, de mijne zijn daarbij ook super tam.Voor degene een fotootje die nog nieuwsgierig is naar m'n kitten: Links was toen hij er een dag was en rechts is vandaag.Met Indy en Jill gaat alles goed
MightyMike schreef:Happy Farm ken ik idd, die fokt kleinschalig met de zilveragouti's volgens mij. CS Hercules, fokt die niet alleen borstels?Hapy Farm heeft er aardig wat op het moment Maar die fokt daarnaast idd ook andere kleurslagen, veelal Buff en Buff bont Ahh die foto Melody En de kitten.. knapppp Flink gegroeid al!