Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tinkermuts schreef:Hahaha wat een heerlijke gore honden komen er hier voorbij, ik geniet ervan als honden dat gewoon lekker mogen van hun baasjes.
XxxSanne, wat een dotje is het toch, en het lijkt beetje op een kabouteret rode punmuts erachter haha
Kiwitje, netjes gehecht, is dat teentje geamputeerd?
Spannend morgen pupje ophalen.
Emptywords, ke hebt hondenmensen en mensen met honden he......pffff
Ik ben in love, kijk dan wat een bekkie
[ [url=m/221cfq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ea3Eaz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WuoDRk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tinkermuts schreef:baasjes.
XxxSanne, wat een dotje is het toch, en het lijkt beetje op een kabouteret rode punmuts erachter haha
cinniz123 schreef:Helaas kan ik dit topis echt niet meer bijhouden met alle nieuwe pup eigenaren van de laatste tijd dus excuus dat ik nooit meer reageer.
Toch hoop ik dat er iemand is die antwoord heeft op mijn vraag en dat is….
Wie kent er een goede betrouwbare voedingsdeskundige die ik om hulp kan vragen?
Helaas gaat het met Elvin niet goed.
Na zn operatie in Dec aan een talgkliercyste op zn knie ging het mis…spugen,bloed poepen,uitdroging ,afvallen ect het vermoede was van de metacam en langzaam werd hij beter en kwam hij weer aan.
Maar hij is nooit meer zich zelf geworden,leek echt verward en soms lijkt hij zn evenwicht te verliezen maar herpakte zich wel gewoon goed.
Ik verweet het aan zijn leeftijd en langer herstel na de narcose al had hij ivm zn hartje al een aangepaste narcose gehad.
Ik kon mezelf wel voor me kop slaan dat ik hem aan zoiets simpels had laten helpen en dat hij daardoor zo snel oud was geworden.
Inmiddels begon hij weer af te vallen en nu zodanig dat zelf zn bilbotjes zichtbaar worden ondanks dat hij echt goed eet.
omdat mn gevoel niet lekker zat toch verder gaan zoeken en na een slecht urine onderzoek vandaag een echo en bloedonderzoek gedaan.
Diagnose leverfalen![]()
Hoe lang hij nog heeft kunnen ze niet zeggen maar waarschijnlijk gaat hij eerder als die gekke Parel die al 7,5 jaar in haar bonus jaren zit.
Hij heeft momenteel geen pijn dat is vrijwel zeker maar zodra ik ook maar vermoed dat dat wel zo zal zijn stoppen we ermee.
Maar voor nu overweeg ik dus ander voer wat zn lever minder aantast ,beter wordt hij niet meer maar als we het kunnen afremmen heel graag.
Ik geef nu Acana Senior dus hoog in eiwitten terwijl ik voor nu begrijp dat dat niet gewenst is.
Niniane schreef:Haha wat een smeerkees! Een vieze hond is een blije hond.![]()
Nog één dagje en we gaan onze puppy baby halen.We zijn zoals aangeraden voor zo´n opvouwbare autostoel gegaan. Neemt weinig plek in beslag en handig voor komende autoritjes.
Mij bekruipt nu wel het gevoel van: sh*t weet ik wel genoeg?!
moonsparkle schreef:Niniane schreef:Haha wat een smeerkees! Een vieze hond is een blije hond.![]()
Nog één dagje en we gaan onze puppy baby halen.We zijn zoals aangeraden voor zo´n opvouwbare autostoel gegaan. Neemt weinig plek in beslag en handig voor komende autoritjes.
Mij bekruipt nu wel het gevoel van: sh*t weet ik wel genoeg?!
Hoe gaat het tot nu toe? Of heb ik daar overheen gelezen?