Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:Wat een schatje, Captain!!
Ik ben zelf van plan om onze Chipito 's nachts in de bench te houden, zonder dat hij in de ren kan. We hebben het altijd zo gedaan vroeger. De ren gaan we ook zetten, maar dan vooral buiten, omdat onze tuin niet volledig afgemaakt kan worden.
De voerdiscussie vind ik trouwens heel interessant, maar zo'n onderwerp roept heftige emoties op in de verschillende 'kampen'. Ik vind het daarom ook moeilijk om erover mee te praten en om te bepalen wat ik later wil kiezen...
Ik ben deze week nog eens bij Chipito gaan kijken... Helemaal gesmolten en (nog) niet van de warmteHij is nu bijna 7 weken, op de foto net 6...
[ [url=m/BX4EJT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Flux schreef:Oh Warboel, dat wil ik ook hoor! Leuke set, ik zie jullie al helemaal gaan! Vesper vindt alles met water vooralsnog verschrikkelijk. Iemand tips om haar eraan te laten wennen? Ik dacht zelf even met een andere bekende hond die al zwemt naar een plas te gaan ofzo, zodat ze kan kijken.
Oh en KimD, mag ik vragen wat jouw kortharen wogen met 12 weken? Ves was 7,8 kilo op 12 week oud. Ik vind het zo snel gaan![]()
Ik ben nu een dag of drie serieus lifttraining met haar gaan doen want ze vond dat echt super spannend. Snap ik ook want wij hebben maar een klein liftje waarbij aan de binnenkant nog deurtjes dichtklappen met flink wat geluid. Echter kan ik haar over een paar week niet meer tillen vermoed ikVanochtend liep ze zo de lift in
. Uiteraard wel naar mij kijkend van "Nou, hupsa. Waar is mijn beloning?
"
Leo schreef:Wat heerlijk!!! Een grote wens van ons. Het stond voor september op de planning maar onverwacht kwam er eerder dan gepland een pup. En in september vinden we hem nog te jong voor wat we willen doen, dus het wordt volgend haar juni of september.
Hoe zwaar is jullie hond? Ik zag op de website van de boot destijds staan dat honden tot 20kg in de hut mogen maar ik vrees dat hij dat tegen die tijd gepaseerd is.Zijn ze er streng mee?
Geniet er van!!
Wat leuk Imandra en Captain!! Aftellen
amy_leftover schreef:Oh heerlijk! Toevallig vorige week zelf terug gekomen uit noorwegen, maar dan met het vliegtuig![]()
Hoe lang zit je bou op die boot? Lijkt me veel fijner, met eigen auto en de honden mee!