inderdaad, ben het wachten nu al beu nu wachten tot morgen op de foto's
_R_G_
Geplaatst: 09-03-18 17:35
xLaraaj schreef:
De Pups zijn deze nacht geboren Wel 4 reutjes en maar 2 teefjes. Normaal gingen ze zelf ook een teef aanhouden dus dat wordt nog heel spannend ... :/
Wat Leuk!! Gefeliciteerd
_R_G_
Geplaatst: 09-03-18 17:50
Mika heeft vandaag kennis gemaakt met de hond van mijn ouders. (eigenlijk ook 'mijn' hond, we kregen haar toen ik nog thuis woonde en ik heb de adoptie geregeld toendertijd)
Ze lieten elkaar goed met rust maar hebben uiteindelijk ook wat gespeeld samen
Brandy vond het wel erg raar dat ik ineens met een andere hond aan kwam zetten
Ik ben echt zo slecht in foto's maken Dus dit zijn de beste die ik heb waarop je het kan zien. Verder is hij een mix van een Bulgaarse Herder dus vandaar het brede. Zijn ranke, hoge bouw is vooral te zien wanneer hij gezwommen heeft.
Met rasgroep 10 heb ik echt helemaal niets. Eigenlijk vind ik alleen maar honden uit rasgroep 1 leuk!
Omg Yeey! Op crusfts heeft de BOB border collie de pastoral group (rasgroepen zijn daar net anders verdeeld) gewonnen. Hopelijk voor hete eerst in de geschiedenis zondag dat een border BIS zou worden op crufts. (Het beste resultaat voor een border ook was reserve bis op crufts)
tja jachtinstinct... Heb een terrier met jachtinstinct en een dalmaat die het heeft, was niet makkelijk. Maar intussen goed te doen. Hoe mooi ik honden van rasgroep 5 ook vind, zou het niet in huis willen Heb toch een zwak voor de kortharige en ruwharige jachthonden (rasgroep 6 & 7).
_R_G_
Geplaatst: 09-03-18 22:04
Rasgroepen ben ik niet zo mee bekent haha zal zo eens google'en
Uiterlijk van een Barzoi moet je echt van houden haha al went het wel. Qua instinct, die van ons loopt altijd los en staat goed onder appèl, zal nooit achter wild aan gaan. Maar dat kost wel wat training inderdaad
Rasgroep 5 moet je inderdaad niet in huis halen voor het uiterlijk. Geen enkele hond natuurlijk, maar veel mensen kopen rasgroep 5 honden echt alleen op het uiterlijk en dan valt het karakter vies tegen.
Ikzelf vind de Japanse rassen heerlijk in de omgang. Genoeg wil om te werken voor de baas, maar ook zelfstandig. ( en de akita heerlijk lui. Vinden alles goed, dagen op de bank hangen? Helemaal top! Uren wandelen per dag? Oke, ook helemaal prima. )
Mijn stiekeme droom is wel om ooit een shiba inu of met een Shikoku op te leiden in de gehoorzaamheid en wedstrijden mee te spelen ik heb ooit iemand gezien die met een shiba hoogste niveau gehoorzaamheid speelde en dat heft echt een indruk gemaakt. En die hondjes vind ik ook nogwel leuk van uiterlijk en karakter
Ze zijn bijzonder intelligent, je moet alleen weten hoe ze dingen aan te leren en te vragen.
Baal nog steeds dat mijn vader het zielig vond dat ik satan trainde. Anders had dat dier het echt leuk gedaan in de behendigheid en gehoorzaamheid. ( en geen satan geheten waarschijnlijk )
Calice
Geplaatst: 09-03-18 22:27
Ohh wat heerlijk al die pupsel foto's .
Ik ben op het moment zo druk dat ik de tijd niet kan vinden om uitgebreid te reageren. Maar als jullie het leuk vinden dan wil ik best ook eens wat foto's spammen hoor . Zoë is echt al een kleine grote Lab aan het worden .
Ik denk echt dat ik bij de Staffies blijf. Wie weet in de toekomst nog eens een amerikaan. “Vroeger” wilde ik graag een Mechelaar. Maar de stafford, en vooral de engelse liggen mij echt beter. Dat is de ervaring tot nu toe. Heb veel in de pensions voorbij zien komen. Maar niks geeft diezelfde klik als de engelse staffords die ik tot nu toe mee heb mogen maken. De amerikaan heb ik ervaren als minder makkelijk dan de engelse maar misschien heb ik alleen “makkelijke engelse en “lastige” amerikanen” mee gemaakt.
Kaus
Geplaatst: 09-03-18 23:31
Ik zou later heel graag een AmStaff willen Maar iedereen in mijn omgeving is enorm tegen en ik wil in hen toch wel graag een oppas hebben. En daarnaast heb ik geen zin in angstig gedoe rondom de hond dan. Dus waarschijnlijk komt ie er nooit...
De Engelse vind ik eigenlijk net wat te klein. Maar qua karakter ook gaaf.
Verder lukt het mij niet om af te wijken van rasgroep 1 Heel vaak buiten de rasgroep gekeken maar het spreekt me allemaal niet aan om daadwerkelijk als eigen hond te hebben. Afgezien van de Lapinporokoira, maar dat is een rendierenhoeder en daarmee ook enigszins een herder. Hoort alleen bij de oertypen.