Cayenne schreef:Nog even volhouden en dan van het voorjaar naar buiten als de temperatuur het toe laat?
Als het donker is zouden ze gewoon moeten slapen trouwens. Raar dat ze dat niet doen.
Zou t voor kunnen stellen, vraag mij alleen af of dat zin heeft, heb er in de zomer niet zo'n last van namelijk, dan voel ik mij zelf ook gewoon fit en is een uurtje meer of minder slapen niet zo erg.
In de winter heb ik altijd heel erg last van een winter dip en kost het erg veel moeite mij zelf overeind te houden, Een slechte nachtrust maakt alles echt heel veel erger merk ik en trek het onderhand bijna niet meer.. En het duurt nog wel even voor het voorjaar weer begint.
Slaap ook wel veel uren in de winter, misschien dat het daar aan ligt? Dat ze het te lang vinden. Probeer ongeveer 9 uur slaap per nacht te krijgen anders dan trek ik t niet. In de zomer kan ik het af met 7 a 8 uur.
Het is pas sinds enkele weken/maanden dat ze dit doen, eerste 1,5 jaar dat ik ze had waren ze altijd keurig stil als het donker was inderdaad, snap daarom ook niet zo goed waar dit vandaan komt.