Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirriejj schreef:KimD schreef:Wij gaan lekker!Puk doet het zo goed, ik ben een trotse honden mama!
[ [url=m/RxIRy6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk om te zien, misschien dat ik volgende week ook mee kom kijken bij les
heleenxx schreef:Leuk Kim!
Agility lijkt me erg leuk om te doen. Maar ik weet er verder niks vanaf.
Begin er ook maar niet aan. Schapen drijven, canicrossen en canitrail vind ik eigenlijk genoeg. Zeker met daarnaast nog 3 wedstrijdpaarden en een drukke praktijk![]()
Maar leuk om jullie verhalen te lezen.
De canitrail gisteren was echt gaaf! 7,5 km rennen door een dik pak sneeuw, veel ijs en heuvels en dalen. Floyd ging top! en ik heb het ook volgehouden
Ashleydk schreef:Ik meld mij hier ook!
Ik heb een BCxAussie reu van 6 maanden. 1 keer in de week trainen wij op de hondenschool en eens in de maand gaan wij schapendrijven. Over een paar maanden behalen wij als het goed is het SHH examen en gaan wij beginnen met Gedrag&Gehoorzaamheid (Obedience). Als hij dan later groot is wil ik sowieso gaan beginnen met Agility en daarnaast nog kijken of hij bijvoorbeeld Flyball of Frisbeen leuk vind!
[ [url=m/MQFRQ4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ashleydk schreef:Ik meld mij hier ook!
Ik heb een BCxAussie reu van 6 maanden. 1 keer in de week trainen wij op de hondenschool en eens in de maand gaan wij schapendrijven. Over een paar maanden behalen wij als het goed is het SHH examen en gaan wij beginnen met Gedrag&Gehoorzaamheid (Obedience). Als hij dan later groot is wil ik sowieso gaan beginnen met Agility en daarnaast nog kijken of hij bijvoorbeeld Flyball of Frisbeen leuk vind!
[ [url=m/MQFRQ4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Knakker schreef:JesdaJinn schreef:Ik begin donderdag weer met privelessen
mag ik je vragen wat zo'n les kost?
Agility lijkt me echt geweldig om te doen, maar ik denk dat de basis-gehoorzaamheid er dan goed in moet zitten?
Daar mankeert het soms wel aan, ik ben zo niet-consequent