Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Temeraire schreef:Leuk topic, ik heb ook 2 konijntjes
Ik neem ze ook altijd samen mee naar de dierenarts, is nooit een probleem! Ze hebben veel steun aan elkaar.
Delphi ik heb even teruggelezen. Fijn dat het nu eindelijk goed gaat met je konijntjes!
Even wat info over mijn konijntjes. Ik heb een hangoor en 1 met staande oortjes. Hiervoor heb ik ook konijnen gehad. Ze zitten bij mij binnen in een grote ren waar ze altijd in zitten, dus nooit in een kooi. Ik voer science selective. Heb een ram en voedster en ze zijn allebei geholpen.
Dit zijn ze![]()
[ [url=m/k4eXd7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn favoriet en mijn zorgenkindje. In haar eerste jaren is ze veel ziek geweest. Hier was ze nog aan het verharen.
[ [url=m/vav0Tx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn stoere vent
wouterpaard schreef:Komt binnen vallen voor een vraag.
Wij hebben een broertje en een zusje die een half jaar samen zitten. Koppelen ging makkelijk hebben nooit gevochten oid. Maar nu maken ze als ik beneden kom (sochtends) ruzie het mannetje rent achter het vrouwtje aan en bijt haar. Tijdens het voeren savonds begint hij er ook mee. Het zijn echt momenten want nu is er niks aan de hand en liggen ze bij elkaar. Vanacht hoorde ik hem er ook achteraan jagen.
Iemand enig idee waarom hij dit doet?