Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 14:20

Awh, hierzo liep mevrouw ook eerst alles te verkennen en de andere liep erachteraan van wtf ben jij, blaas blaas, pootje slaan voorzichtig.

Komt vast wel goed :)! Ze komen vanzelf eronder vandaan :D

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 15:48

Afbeelding

Julias de schurk!

Ik irriteer me trouwens echt aan de mensen die me een mail sturen hoe lief Juliet wel niet is en dat haar pootje echt geen probleem is en ze haar dan wel voor €10 op komen halen...... Echt ongelooflijk dan hij ik ze nog liever zelf!!!!

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 15:51

Hihi is me die julias toch n batje hihi :D
Vervelend dat mensen daar zo over denken -:(-

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 17:47

Ik kreeg een paar mails dat de foto's zo mooi zijn en dat ze graag een kitten zouden willen, maar het niet kunnen betalen.
Uhm .... Ok kom ze dan maar gratis halen NOT!
Krijg van 1 vd nieuwe baasjes net foto's van alle mooie nieuwe spulletjes en bestelde klimpaal. Helemaal top!

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 17:53

Is het niet gewoon een compliment dan Ikkedus?

Die kleine kruimel van mij voelt zich al helemaal thuis :D Heeft vanmiddag op mijn borst liggen slapen en nu in mijn nek haha. Abby is nog steeds als de dood :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 18:05

Ik had in mijn zoektocht ook berichten gestuurd naar cattery's met de vraag of ik evt een deal kon sluiten met een fotoreportage voor al het dierlijk spul in ruil voor een kitten (ik zou dan wel al 200 euro gewoon betalen) maar ik werd als gek afgestempeld en als een armoedzaaier en weet ik wat :') Ging dan wel om raskatten, maar het is niet dat ik ze gratis wou := gewoon 200 euro + fotoreportage van al het spul. Zo erg armoedzaaierig is het toch niet? :") ben blij dat ik deze deal wel heb kunnen maken met de fokster van Ginger :D

ik hoop dat ik in de toekomst nog zo'n deal kan maken. Ik wil er misschien in de toekomst een abessijn bij :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 18:32

Geluk dat huis tuin en keukenkatten niet duur zijn, hihi :D

Wij hadden ook allemaal dingen geshopt enzo, super leuk was dat.

We gaan dinsdag een best grote klimpaal ophalen van marktplaats, kijken hoe ze het vinden :D

Vriend van mijn vriend krijgt een ragdoll, beest is 800 euries :o

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 18:38

Ik ga liever voor een ras zodat genetische afwijkingen vaak uitgesloten zijn. Nadat Puk en Figaro beide kapotte kruisbanden hebben (broer en zus, puk 3 gescheurd en figaro 1) probeer ik het zo te vermijden :')

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 18:38

Het was zeker een compliment! En ik zou het misschien zelf ook wel gewaagd hebben met een ruil, maar dit soort mailtjes neem ik dus niet serieus.

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 18:39

Ik vind het ook super om dingen te shoppen, namen te verzinnen en spulletjes die mij het beste lijken voor ons toekomstig vriendje... Al is een leuke naam verzinnen best lastig!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-15 18:55

Hè lief-fayaatje, zou ik zo'n deal ook met jou ook kunnen sluiten in ruil voor knuffels van 2 hele vriendelijke witjes? :')

Haha zonder gekheid. Rare mailtjes inderdaad ikkedus. Je weet nooit waar ze dan belanden.

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 21:35

met zo'n deal mag je hier ook wel eentje komen halen Lifaya :D

Ik vind de prijzen die sommige fokkers vragen ook echt absurd maar gratis is het andere uiterste

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 21:37

Lynaro schreef:
Jeeeuujjj, ik ga hier ook meekletsen! Mijn vriend en ik hebben net een huis gekocht die inmiddels bijna af is, we hebben nog geen katten maar dat er wat gaan komen is al duidelijk. Overal waar ik katten zie ben ik niet weg te slaan, (en stiekem jaloers) en mis mijn poes (die een jaar terug is overleden) echt nog met heel mijn hart.
Ik zit sterk te denken over twee kittens, heb inmiddels al heel wat ervaring met jonge katten en wil ze eigenlijk vanaf het begin af aan meemaken!

Bij alles wat we kopen aan meubels/inrichting zeggen en denken we nu: wat zullen de katten er van vinden? :') Ook zijn we al bezig met een plan om de hele tuin cat-proof te maken door middel van een draadje. Misschien niet de beste oplossing, maar zo kunnen de poezels wel naar buiten :D Er is al een hele kamer gereserveerd voor de gezinsuitbreiding, zo ook al de plaatsen waar de bakken komen te staan... :+ Ik ben bang dat ik eigenlijk niet in dit topic moet gaan kijken, want dan word ik vast groen van jaloezie op jullie allemaal maar ik ga het toch lekker doen om alvast in de poezenstemming te komen :D Klinkt dit een beetje herkenbaar voor jullie?

Als jullie nog tips hebben voor jonge katjes, ik houd me zeker aanbevolen (wil er het liefst 2, die elkaar al kennen)

Leuk! :D

wat zoek je? Ras of niet? Theemutsen of wilde tijgers? :Y)

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 22:24

Ik vind sommige bedragen ook wel absurd hoor. Finnian hebben we voor een leuk prijsje gekregen. Hij was het 5 de katje wat we bij deze fokker hebben gekocht en zij vond het ontzettend rot voor ons dat we onze James al met 6 jaar hebben moeten laten inslapen.
Laurenzo is een herplaatser, daar hebben we alleen castratie kosten voor hoeven betalen. De andere hebben we wel als kitten gekocht. Maar de prijzen zijn wel omhoog gegaan de afgelopen jaren.
En Siamezen en oosters kortharen zijn ook niet zo duur als sommige andere rassen volgens mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 23:14

Die van ons kruipt hele tijd onder het bed om daar te slapen en komt er dan weer onderuit als ze wakker is, wat is er zo leuk onder het bed? :p

De ander pikt altijd het hoekje van de bank in, die ander ligt er ook vaak bij op de leuning ofzo, maar onder het bed is ook een goeie..

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 09:34

Ik schrok inderdaad ook wel van de prijzen.... Wij hebben voor onze Brits lang haar €650 betaald maar wel alle entingen, chip, ontwormd, vlooienmiddel enzo gehad! En goede ziekte vrije ouders!

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 10:31

Is het normaal dat Abby nog steeds onder de bank zit en ze allebei nog niet gegeten hebben en op de kattenbak zijn geweest? := Ik heb nu Abby's voer en waterbakje maar bij haar onder de bank gezet en Skye zet ik regelmatig op de kattenbak en bij haar voer en water. Ik zal zo nog proberen of ze wat nat voer willen.

Ik heb al mijn hele leven katten maar nog nooit hoeven koppelen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 10:53

Dat lijkt me ook niet heel erg goed, wij hadden ze ook gewoon bij elkaar gezet, maar andere leeftijd en meneer is heel nieuwschierig..

Afbeelding
Zo lagen ze blijkbaar vannacht naast mijn vriend zijn kussen te slapen :o

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 11:21

En als je ene eens ff in een andere ruimte zet zodat de andere op zijn gemakje onder de bank uit kan komen en verkennen?

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 11:28

Ginootje schreef:
Ik schrok inderdaad ook wel van de prijzen.... Wij hebben voor onze Brits lang haar €650 betaald maar wel alle entingen, chip, ontwormd, vlooienmiddel enzo gehad! En goede ziekte vrije ouders!
Voor die prijs mag je dat ook wel verwachten. Ik vraag 350,- voor mijn kittens. Volledig ontwormd, geënt, gechipt en met stamboom. Eventueel voor meerprijs een bear-test voor de witjes.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 11:28

Kun je Abby niet tijdelijk in een bench steken?
Dan kan ze zich niet verstoppen maar is ze toch buiten bereik van Skye. :)
Ik zou dan overigens een hondenbench gebruiken en een oud afwasteiltje als kattenbak, evt hang je er een radiatorhangmand in zodat je op de bodem ruimte overhoudt.

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 11:30

de meisjes zijn vandaag 2 weken oud <3

Nigra
Afbeelding

Abby
Afbeelding

Maggy
Afbeelding

Stormi
Afbeelding

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 11:33

oooh, Maggy! <3

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 12:05

Van schreef:
Ginootje schreef:
Voor die prijs mag je dat ook wel verwachten. Ik vraag 350,- voor mijn kittens. Volledig ontwormd, geënt, gechipt en met stamboom. Eventueel voor meerprijs een bear-test voor de witjes.

WoW dat is weinig! Of ligt dat aan het ras?

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 13:51

Bedankt voor de tips. Het gaat inmiddels al wat beter, Abby komt onder de bank vandaan en zat zich net op haar gemakje te wassen in de vensterbank. Ze hebben allebei wat vlees gegeten en Skye is inmiddels op de kattenbak geweest. Als ze elkaar aankijken grommen ze nog wel, maar dat lijkt me vrij normaal.