Komt vast wel goed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynaro schreef:Jeeeuujjj, ik ga hier ook meekletsen! Mijn vriend en ik hebben net een huis gekocht die inmiddels bijna af is, we hebben nog geen katten maar dat er wat gaan komen is al duidelijk. Overal waar ik katten zie ben ik niet weg te slaan, (en stiekem jaloers) en mis mijn poes (die een jaar terug is overleden) echt nog met heel mijn hart.
Ik zit sterk te denken over twee kittens, heb inmiddels al heel wat ervaring met jonge katten en wil ze eigenlijk vanaf het begin af aan meemaken!
Bij alles wat we kopen aan meubels/inrichting zeggen en denken we nu: wat zullen de katten er van vinden?Ook zijn we al bezig met een plan om de hele tuin cat-proof te maken door middel van een draadje. Misschien niet de beste oplossing, maar zo kunnen de poezels wel naar buiten
Er is al een hele kamer gereserveerd voor de gezinsuitbreiding, zo ook al de plaatsen waar de bakken komen te staan...
Ik ben bang dat ik eigenlijk niet in dit topic moet gaan kijken, want dan word ik vast groen van jaloezie op jullie allemaal maar ik ga het toch lekker doen om alvast in de poezenstemming te komen
Klinkt dit een beetje herkenbaar voor jullie?
Als jullie nog tips hebben voor jonge katjes, ik houd me zeker aanbevolen (wil er het liefst 2, die elkaar al kennen)
Ginootje schreef:Voor die prijs mag je dat ook wel verwachten. Ik vraag 350,- voor mijn kittens. Volledig ontwormd, geënt, gechipt en met stamboom. Eventueel voor meerprijs een bear-test voor de witjes.Ik schrok inderdaad ook wel van de prijzen.... Wij hebben voor onze Brits lang haar €650 betaald maar wel alle entingen, chip, ontwormd, vlooienmiddel enzo gehad! En goede ziekte vrije ouders!
Van schreef:Ginootje schreef:Voor die prijs mag je dat ook wel verwachten. Ik vraag 350,- voor mijn kittens. Volledig ontwormd, geënt, gechipt en met stamboom. Eventueel voor meerprijs een bear-test voor de witjes.Ik schrok inderdaad ook wel van de prijzen.... Wij hebben voor onze Brits lang haar €650 betaald maar wel alle entingen, chip, ontwormd, vlooienmiddel enzo gehad! En goede ziekte vrije ouders!