Kijk Tilmar... Als hij gegeten heeft heeft ie wel een rond buikje, maar de hebben amper gegeten vandaag.
Gaia
Geplaatst: 16-01-15 13:26
toen ze jonger waren tekenden ze ook heel snel als ze weinig gegeten hadden. Nu valt het mee. Er komen natuurlijk ook meer spieren op.
Eens kijken of ik foto's kan plaatsen met de boktupload... Gaia, hier nog zonder kap. Ze is vorige week geopereerd aan een melkkliertumor. Alledrie onze Devons bij mij op schoot Sjors Rex en Sjors Rexje
Rex! Heb toch echt een zwak voor rood hoor. En Gaia toch geopereerd, Is alles goed gegaan? Lief hoor zo met z'n allen op schoot....
Gaia
Geplaatst: 16-01-15 16:59
Ik vind ook altijd dat ze mooie koppies hebben, ben gek op die grote oren Rex is ook vreselijk lief! Een beetje een sulletje Hij is trouwens eigenlijk creme. Wij noemen hem roze Hij is niet echt rood. En inderdaad, Gaia toch geopereerd. De da zei dat de tumor niet uitgezaaid lijkt en mooi los lag van de rest. Hij is waarschijnlijk terug gekomen omdat daar gewoon nog een melkklier zat. Nu is echt alles weg en is de kans zeker aanwezig dat het niet meer terug komt. Tja, dat wil ik dan toch wel weer een kans geven. Alles is goed gegaan. Ze heeft alleen gister haar kap afgekregen. Wij waren aan het werk, dus kwamen er pas achter toen we thuis kwamen. Ze had natuurlijk flink lopen likken. Zag er niet mooi uit. Hopelijk trekt het weer snel bij.
YazhiSien
Geplaatst: 16-01-15 20:33
Vega met zijn stinkvisje...❤️
Splash_
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-15 20:45
Fijn dat het goed is gegaan, balen dat ze er gister aan heeft lopen trekken maar dat komt vast wel weer goed. En Rex crème, hij lijkt echt rood. Blijft toch ingewikkeld die kleuren, ik zou denken dat Knox ook rood Is maar hij heeft lichtroze voetkussentjes dus hij Is crème.
Vega is echt té lief Loes hoe bevalt het nu zo'n mannetje in huis?
Het bevalt super goed, deze week een spannende week gehad. Tranen met tuiten een paar dagen. Willie is al 5 weken aan het kwakkelen en sinds twee weken echt benauwd (hij heeft astma en allergie voor katten haar). Naar de dokter geweest, longfotos, bloed prikken voor allergie enz. Damn wat een spanning. Eigenlijk dinsdag afspraak voor de uitslag enz. Maar toen belde de dokter vandaag, toch een long ontsteking en geen allergie. Man wat was ik blij, zag het al helemaal gebeuren dat vega weer weg moest. Willie balen ik huilen steeds. De keren dat we bij sphynxen waren geweest heeft hij nooit reacties gehad. Dus ik kon het moeilijk geloven. Long ontsteking is niet niks maar gelukkig te verhelpen. Wij zijn al zo gek op het manneke, we kunnen niet meer zonder...
Pfoeh Loes, gelukkig... Moet je toch niet aan denken dat hij weer weg moet. Was vandaag op het nieuws dat de Amerikaanse griep die nu heerst lang kan duren en vaak longontsteking mee brengt. Kan niet anders dan dat Willie die griep heeft opgelopen. Beterschap voor hem!
Wat een schattige foto van Vega! Hier hebben we ook zo'n stinkspeelding, daar lopen ze ook regelmatig mee te sjouwen Wat een spannende week hebben jullie gehad LoesLucky! Ik kan me voorstellen dat je tranen met tuiten gehuild hebt. "Gelukkig" is het een longontsteking, beterschap voor Willie!
Splash, wat een geweldige foto van je paard met Knox Hihi, echt even contact tussen die twee! Je hebt wel eens verteld dat je Spot misschien ging verkopen, heb je al een beslissing genomen?
Hier lekker een avondje relaxen. Veel late diensten gedraaid afgelopen week en als ik geen late dienst had, was ik 's avonds wel op pad voor iets anders. Vanavond is manlief lekker weg, dus heb ik het rijk alleen samen met onze katjes...Heerlijk!
Splash_
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-15 18:48
Zelfs Texas speelt hier met die stinkdingen !
Ja klopt Gaia, ik twijfel nog steeds maar heb nu afspraak gemaakt voor de tandarts en chiropractor. En dan kijken of we weer op kunnen bouwen en of het plezier bij mij terug komt, en anders verkoop ik hem want dan Is het gewoon niet eerlijk voor hem. Heb toevallig gisteren ook een advertentie voor een bijrijdster geplaatst.
Heerlijk een avondje het rijk alleen met de katten, geniet ervan!!
Vega heeft gisteren een vlieg gevangen, we hadden ineens twee vliegen binnen, waar die nou vandaan komen? Maar goed, eentje heb ik zien sneuvelen en de ander is er niet meer, dus die zal ook wel gesneuveld zijn.
Ik vind muizen vies, dus mocht sushi hem (door een godswonder) vangen, dan hoop ik dat ie 'm met huid en haar opeet..
Is goed Splash stuur maar langs!
Tilmar
Geplaatst: 19-01-15 16:46
Die van mij waren al van slag van een krekeltje! Hoewel die het niet overleefd heeft Ik zet wel eens een van de konijnen binnen, dat is ook grappig. Ik vraag me af of ze dat als eetbaar zien. Is niet echt gevaarlijk trouwens, konijn weegt 2,5 kilo en is door al het haar groter dan scharminkel Tijger.
Tijger is wat aangekomen!!! Foto is echt onmogelijk... wat een ramp. Hij is ook nog eens zo grijzig dus je ziet het heel slecht als ik hem dan op een foto heb.
Ik heb net een ongehoord schattig filmpje gezien van huistijgers en konijntjes, dus het zal wel meevallen. Vroegah woonden we aan de rand van een natuurgebied en kwam onze jagende huistijger wel eens met een jong konijntje thuis, maar volwassenen laten ze echt wel met rust. Zo'n konijn kan nog hard meppen en heeft een onhandig dikke vacht voor zo'n klein kattenbekkie.
Die van mij hebben weleens een jong vogeltje te pakken gehad, maar dat is echt heul stom toeval. Ze zijn wel goed met vliegen, dat is ook de reden dat we niks in de vensterbank hebben staan, want ze zijn echt nietsontziend.
We hebben in het oude huis ook nog wel eens muizen gehad. Heel grappig. 's Avonds zaten ze normaal gesproken bij ons, maar nu zaten ze de hele tijd voor het keukenkastje waar ze de muizen in hoorden Muizentelevisie...
YazhiSien
Geplaatst: 19-01-15 21:34
Vega zojuist gewogen, bijna 3100 gram! Schrok me een hoedje. Dikkie dik.