Gelukkig krijgt hij altijd genoeg beweging hier op de boerderij en straks kan hij ook mee de koeien wegbrengen, die gaan 1 mei weer naar buiten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nicky91 schreef:fannetje schreef:Ik ga morgen starten met balans en coördinatie met Pixy in Zeewolde. En zaterdag pup en pubercamp in de DIT hal, dit is echt voor puppen die de agility in gaan ( nou ja, waarvan de eigenaren dat willen), dus dametje mag aan de bak.
Oh, ze is trouwens flink aan het wisselen [ [url=m/vxvUTR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hie de dame er nu uit ziet met 16 weken?
[ [url=m/1QueWx.jpg]Afbeelding[/url] ]
D'r oren vliegen door het wisselen alle kanten op
Oh die workshop van Jacqueline is echt super leuk!!!![]()
veel plezier! Jammer dat ik niet kan, anders had ik even komen kijken.
Niniane schreef:Haha wat een smeerkees! Een vieze hond is een blije hond.![]()
Nog één dagje en we gaan onze puppy baby halen.We zijn zoals aangeraden voor zo´n opvouwbare autostoel gegaan. Neemt weinig plek in beslag en handig voor komende autoritjes.
Mij bekruipt nu wel het gevoel van: sh*t weet ik wel genoeg?!
Niniane schreef:Haha wat een smeerkees! Een vieze hond is een blije hond.![]()
Nog één dagje en we gaan onze puppy baby halen.We zijn zoals aangeraden voor zo´n opvouwbare autostoel gegaan. Neemt weinig plek in beslag en handig voor komende autoritjes.
Mij bekruipt nu wel het gevoel van: sh*t weet ik wel genoeg?!
Lughnassadh schreef:Ik heb echt nog nooit zo’n makkelijke pup gehad tot nu toe. Heerlijk! Ik zou me bijna af gaan vragen wanneer hij moeilijk wordt. Ik vind het ook heerlijk dat hij nu langer uit de bench is/kan zijn.