Eerst het gaas erin. Ze hebben een stuk van één op één meter waar ze echt kunnen graven, daar zit het gaas 40 cm onder de grond, de rest maar een klein stukje. Ik maak nooit meer dezelfde fout als bij mijn vorige ren, hoe vaak ik daar wel niet in een tunnel ben gezakt

Dan steeds een paar panelen per keer al vast gemaakt aan elkaar en de kunststof balken eronder (Echt een aanrader trouwens, dat soort balken! Kan prima tegen nattigheid en vuil, en zo makkelijk te verwerken!).

En dan nog de grotere stukken aan elkaar gezet (met wat hulp haha) dus het frame staat!

Nu het dak nog, en nog een paar kleine dingetjes afwerken
. Maar wel een heel handige plaats moet ik zeggen, dicht bij de buitendeur, en al een heel stuk beschutting van het huis dat ze zo hebben. Heb het ook expres een klein stukje langer gemaakt dan het huis zodat de ren naast het terras uitsteekt, dan kan ik ze zien als ik buiten zit.
En iemand had het deurtje niet goed dichtgedaan.. Gelukkig kwamen ze meteen terug in hun hok voor brokjes en waren ze de tuin niet uitgegaan. Nu heb ik voor de zekerheid op alle deurtjes van die ijzerdraadjes voor rond een vuilzak.
. Kippengaas werkt niet zo goed inderdaad. Dat volieregaas heb ik ook een hele tijd in de grond zitten gehad, tot ik het voor het aanleggen van de tuin eruit moest halen, en nog geen stipje roest te bespeuren!
)
En erg mooie ren. Ga je zeker van genieten.