Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Jeanine_x schreef:Zo ik heb mijzelf vast een paar doelen gesteld
https://canitrail.nl/natte-neuzen-trail ... enge-2021/
Deze wil ik met Yoshi gaan doen deze maand.
En op 7 februari, is de planning
https://virtualrunners.org/collections/ ... r-run-2021
(manlief weet er nog niks van)
Hardlopen is zeer zeker niet mn sterkte kant. Maar wandelend kan ik ze ook beide uitvoeren
Yoshi loopt nu ook al een uur mee
x_Jeanine_x schreef:Welke app gebruiken jullie om je gelopen route op te slaan?
Mijn oorspronkelijke doel is om minimaal 1x per maand in een andere omgeving te lopen die nieuw is.
Vandaar die natte neuzen en de VR
CupCakes, klinkt als een geslaagd weekend!!
fannetje schreef:Hier is het druk in de bossen en op de hei en in het park. Vanmorgen met mijn paard een rondje wezen rijden. Ik denk dat ik een stuk of 15-20 mountainbikers, 10 wandelaars en wat gewone fietsers in het bos ben tegen gekomen. Was toen gelukkig nog niet heel druk. Maar toen ik naar huis reed zag ik dat de parkeerplaatsen vol stroomden. Dus met Roetsj maar een rondje wezen fietsen van 6-7 km, kon ze ook even lekker door het water banjeren in het park. NU zo evne plat, want mag vannacht de nachtdienst in, 4 dagen. Pff zal blij zijn als die weer achter de rug zijn.
Jeanine, leuke doelen hoor!
Oshaa, fijne vakantie gehad dus. Anders kun je misschien zijn eigen vlees stomen, ook zijn er veel andere soorten houdbare worst, misschien dat daar wat bij zit.
JesdaJinn, ook fijn gewandeld dus met Jinn. Wanner komt Jaxx?
x_Jeanine_x schreef:Oshaaa voorlopig gaan we het wandelend doen
Mn huawei heeft geen lekkere app erop zitten. En wil ooit nog een goed fatsoenlijk sporthorloge...
Nayomie schreef:Cody lijkt echt la compleet volwassenIk blijf me er over verbazen hoor.
Wow, die buik kiwi! Hoe veel worden er verwacht? En wanneer is ze uitgerekend?
Wij zijn gearriveerd op ons vakantie adres. Wij zijn lekker een midweekje weg met de hond. Voor de hond best wel wennen, maar ze pakt het goed op. Hopelijk gaat het vannacht ook gewoon goed.