Hij is zijn nieuwe leven als huiskat al aardig gewend
Nu jullie het toch over gewicht hebben...bij de laatste controle was hij 6.7 kilo... De da vond dat hij zo rond de 6.5 kilo toch echt wel op zijn ideale gewicht zit, de grote teddybeer
Dorien66
Geplaatst: 10-12-17 00:22
Flip is al een paar jaar rond de 5 kg. 1/2 Abessijn 1/4 Bengaal 1/4 Main Coon
Heb de beestjes hier vanavond natvoer gegeven. Hadden ze al even niet gehad ivm de kap van Mel. Stukje keukenpapier in de kap gevouwen en haar van een lepeltje laten eten. Noa at alles wat viel op.
Was even een gedoe maar het is gelukt zonder smerige kap.
Hier waren de katten een beetje overdonderd vanavond haha. Ik vierde mijn verjaardag dus voor het eerst veel visite in huis. Sammie liet zich zo af en toe even zien, wandelde naar binnen en vervolgens naar buiten. Jessie vond het genoeg om soms even om het hoekje te gluren. Toen er nog een man of 6 in huis was waren de lege stoelen erg interessant en vooral de staart van de ander
Horus is echt een sneeuwkat. Ronin vindt ook te gek maar merk dat hij het sneller koud vindt maar is hij binnen dan wil hij eigenlijk toch weer naar buiten.
Dames ik heb een vraagje voor jullie Wij hebben hier een zwerfkat rondlopen en gezien die het kippengraan op begon te eten hebben we besloten toch maar te voeren. Ja dan blijven ze terug komen maar dat is niet erg. Echter zat hij of zij voorheen in het kippenhok snachts. Dat ging prima alleen hebben we de kippen op moeten hokken waardoor de poes er niet meer bij kan. De poes loopt nog steeds een beetje verdwaald rond bij onze kippen. En zit regelmatig op onze vensterbank naar binnen te kijken. Er loopt nog een andere kat die deze kat echt terroriseert tot bloedens toe.
Wat zouden jullie doen. Poes gewoon laten lopen en niet zo antropomorfistisch denken of toch naar binnen halen. Hij is wat bang maar kan m wel aaien ...
Ik zou de kat nooit binnenhalen. Je weet nooit of ze (aan de kleur te zien, uitzondering daar gelaten) van iemand is, die haar nu dus kwijt is. En als het wel een zwerfkat is, red ze zichzelf wel
Uiteraard zouden we er dan mee naar de DA gaan om te kijken of het dier gechipt is. Dit hebben wij met onze kater ook gedaan, en wat bleek die mensen waren hem beu.
Ik denk dat ie uit een nestje komt hier uit de buurt, er lopen hier een hele hoop boerderij katten rond en dat fokt allemaal maar raak.