Gefeliciteerd met je nieuwe vriendje maar brr, de manier waarop hij bij jou is gekomen, klinkt minder fraai.
Heb je zelf voor deze papegaaiensoort gekozen? Wil je wat over de soort vertellen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benfan schreef:Ik had de dag voor het ongeval mijn medicatie vergeten. Die newm ik tegen een zware depressie. Was dus goed ziek, erg overprikkelt, constant in een dissiciatie. Werd geroepen toen ik boven bij de vogels was, en de deur open laten staan die normaal op slot gaat. Onze katKees heeft alles gedood... Op een na. Is erg traumatische kan ik je vertellen. Helaas waren we toen niet thuis, moesten naar de winkel. Nooit wat gehoord... Vogels uiteindelijk half op gegeten terug gevonden .
Benfan schreef:Niet echt, maar weet dat ik er niet veel aan kan doen. Mijn hoofd is op zo een dag erg slecht. Vanaf nu mogen de vogels niet los als ik er mket ben. En heb ik een slot op de vollieres en op mijn deur. Heb de vogels begraven, en wat van hun veren ingelijst. Koda is wel het zilveren randje om een hele donkere wolk. Ben van plan hem truukjes te leren, eerst maar eens vinden hoe je daar mee begint.
Cayenne schreef:Jemig, ook je mooie halsbanden? Wat afschuwelijk zeg!
Lukasje schreef:Benfan schreef:Dank jullie wel, was erg bang voor negatieve reacties. Nu nog steeds ben ik steeds bang dat de kamer nog open staat. Wil dit echt niet meer meemaken.
Negatieve reacties? Het drama is voor jou al erg genoeg, je deed het toch niet opzettelijk! Dit kan iedereen overkomen hoor.
Bix schreef:Vroeg ik me ook af. Tot nu toe reageren ze er niet op, en vliegen ze gewoon vrij in de woonkamer. Maar hoe kan ik het ze morgenavond zo comfortabel mogelijk maken als het echte kabaal losbarst? Ze zitten dan gewoon in hun verblijf.
amber15 schreef:Hier slapen ze er ook gewoon doorheen.
Bix, kan je ze niet een nachtje binnen houden? Geen idee of dat haalbaar is qua temperatuurverschil, maar ik zou persoonlijk toch niet lekker op de bank zitten met de beestjes buiten.
Cayenne schreef:In een andere kamer zetten?