[HK] Show je aquarium II!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 12:26

Casarell schreef:
Pff.. ik moet mijn ancistrus man nog steeds vangen.. maar hij is veel te slim en vlug.. :+

Toen ik die van mij wilde vangen had ik dat probleem ook. :')
Hij zat op mn huisje en vloog steeds naar de andere kant. Uit eindelijk heb ik het huisje opgetild en heb ik hem daarna als nog met veel moeite kunnen vangen want toen verstopte hij zich onder mn hout. Dus ook het hout opgetild tot randje van het water en zo heb ik hem met mn netje klem kunnen zetten en kunnen vangen :+

Casarell

Re: [HK] Show je aquarium II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 12:31

Die tip kreeg ik ook in de winkel.. maar helaas.. als hij het hout ook maar íets voelt bewegen, vliegt hij naar het volgende stuk.. :+
Ik vrees dat ik het maar gewoon moet blijven proberen.. en duimen dat ik hem een keer te slim af ben.. :')

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 12:40

Haha dat hoop ik ook voor je! Ik heb er toen ook een uur over gedaan :')
Wat wilde je ook alweer met hem doen?

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 12:42

Het is een mannetje.. en de anderen zijn vrouwtjes.. :+
Aangezien ik niet zit te wachten op jongen, moet hij naar de mannenbak verhuizen.. ;)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 12:53

Die heeft het gewoon enorm naar zn zin tussen al die vrouwen!

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 12:59

Denk idd ook wel dat ie het fijn vind zo met zijn harem ahah!

Ik zit al n half uur te wachten in t ziekenhuis.. Had om half 12 een afspraak maar hier kunnen ze ook nooit optijd zijn he :(

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 13:13

Wat een gladheid hier.. ben blij dat mn stage heeft afgezegd

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:22

Kozbi. Ziekenhuis duurt hier ook altijd eeuwen. := en dan heb je een afspraak.

Pfff kan nergens een mooi stukje hout vinden. Alleen maar van die 'brokken'. Wil wel met een beetje vorm erin. :=

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:24

Jeetje wat n k*t leven.
Sorryy maar ik moet echt even mijn ei kwijt hoor. Ben verschrikkelijk boos dat ik dit weer allemaal moet hebben. Zijn zoveel slechte mensen op de wereld en uitgerekend een van de mensen die al zoveel zeik overzich heen heeft gekregen heeft weer wat.

Zoals ik al had gezegd heb ik wat aan mijn nieren, de uroloog had dit nog nooit gezien bij iemand onder de 65. Ik weet nog niet waar ik aan toe ben omdat zij ook niet wist wat we ermee moeten gaan doen.

Waarschijnlijk word het een operatie aan mijn nier, en dan heb ik strals een snee van minimaal 15 cm in mijn zij.. Hoe lelijk gaat dat litteken worden..?

Zo kwaad he

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:28

Wat voor symptomen heb je dan? (Sorry als ik eroverheen gelezen heb) Wel behoorlijk k u t := :(:)

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:28

@melia klopt !soms zit je wel uur in t ziekenhuis te wachten, vind eigenlijk niet kunnen en word ook vaak niks gezegd dat het uit loopt...

@kozbi jeetje dus nog niks bekent ook? Maar als ze niet weten wat het is, wat gaan ze dan doen in de operatie? of is het een kijk operatie?

Ik net even geshopt ! Kleine moest gymschoenen hebben en ik zag leuke slofjes (oude waren op) en leuke laarsjes :P
Afbeelding
Afbeelding

Heb nog geen mail gehad van me bestelling maar hij was ermee bezig, zou t deze week wel krijgen.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:33

Umh ik heb stenen en litteken weefsel in mijn nieren en ik heb hier enorme rugpijn en steken in mijn zij van.

Nou de stenen zijn dus te groot ok via de 2 makkelijkere manieren te verwijderen dus het zal idd een open operatie worden. Ik moet vrijdag naar de internist en eind januari nog een gesprek met de uroloog want ze ging nu overleggen met een team chirurgen.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:36

Jeetje, sterkte Kozbi!

Leuke schoentjes Mioux!

Mijn pakket is onderweg. Althans de bezorger is onderweg :') En mijn moeder is als het goed is thuis dus die zou wel denken als de bezorger ineens met een pakket van 25 kg aan komt zetten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:44

Het scheelt dat ze tegenwoordig heel netjes kunnen opereren, een litteken is niet mooi maar het einde vd wereld lijkt het mij ook niet. Beter een litteken dan nieren die niet naar behoren werken en pijn brengen toch?

Moet je juist een gaaf verhaal bedenken! Over hoe je te pakken bent genomen in de amazone door een anaconda omdat je op zoek was naar speciale vissen, maar dat je de anaconda van je afgeslagen hebt én de vissen hebt gezien en gered :D

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 16:01

Spruit schreef:
Het scheelt dat ze tegenwoordig heel netjes kunnen opereren, een litteken is niet mooi maar het einde vd wereld lijkt het mij ook niet. Beter een litteken dan nieren die niet naar behoren werken en pijn brengen toch?

Moet je juist een gaaf verhaal bedenken! Over hoe je te pakken bent genomen in de amazone door een anaconda omdat je op zoek was naar speciale vissen, maar dat je de anaconda van je afgeslagen hebt én de vissen hebt gezien en gered :D

_O- _O- _O-

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 16:04

Spruit schreef:

Ja dit maakt mij dag weer iets beter :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 16:20

Jeetje sterkte Kozbi! Tegenwoordig kunnen ze heel netjes hechten hoor, het zal uiteindelijk hopelijk meevallen!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 17:56

Pff, krijg ik dit bericht van de planten;

Geachte klant,

Wij geven u even een nieuwe update over uw bestelling. Wij gaan morgen (woensdag) of donderdag uw bestelling verzorgen en aanbieden aan de post. U ontvangt wegens de enorme drukte met het verzenden van bestellingen, als uitzondering vandaag al uw track en trace code die u woensdag of donderdag avond kunt in zien. Via uw track en trace code kunt u zien of uw bestelling woensdag of donderdag verzonden is.
Mocht u deze code niet ontvangen, kijk dan in uw spambox of stuur ons een e-mail.

Heel graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,
Aquaplantsonline

Is er nergens een T&T code te vinden.. -O-
Heb nu maar een mailtje gestuurd.. :+

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 20:01

ik had inderdaad ook vertraging, eerder nooit. Was toen ook al druk zeiden ze. Ja ook dat kan eens gebeuren.. Maar de code hoor je inderdaad wel te krijgen.

Mijn bestelling is vandaag ingepakt en klaargemaakt, volle zware doos vind de bezorger leuk hahahh, die komt donderdag binnen :D

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 20:09

Planten komen hier ook donderdag binnen als het goed is! Mijn zakje zand is binnen! Afbeelding
Afbeelding

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 20:21

Super dat je zand binnen is LoveUggs! Wat betreft het uitspoelen, ik heb iedere keer een paar kilo in een emmer gedaan, dat in de wasbak gezet, kraan er op, en dan met de hand in het zand woelen tot het water bijna niet meer troebel is. Maar met een goede zeef gaat het vast nog makkelijker ja. :j

Hoe vond je zoontje zijn eerste schooldag Mioux? En hoe was het voor jou? :)

Oh wat een tof nieuw aquarium LOLLYYwood!

Die red rili garnalen zijn gaaf Spruit!

Wat een vervelend nieuws Kozbi. Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen de komende tijd. :(:)

Mijn vriend is helemaal blij, hij heeft sinds een maand mijn oude aquarium staan, sinds een week guppen er in, en hij heeft nu al guppen babies. Heb nog nooit iemand zo gefascineerd de hele dag naar het aquarium zien kijken. :D

Na alle veranderingen van inrichtingen in dit topic is het bij mij ook gaan kriebelen, mijn aquarium bij mijn ouders thuis ga ik ook flink onder handen nemen. De platy/black molly kruisingen staan op marktplaats, en zodra die weg zijn ga ik er een grote garnalenbak van maken. De kuhli's, corydoras en neontetra's mogen voorlopig wel blijven. :) En stiekem overweeg ik nog wel om een nano aquarium er bij te doen voor citroengarnalen, die vind ik ook zo gaaf...

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 20:28

Leuk dat zand ! Voor mij wat te donker (moest weer speciaal zand hebben toen ik startte, handig!) dus heb elders besteld.

Me zoontje vond het geweldig ! dag 2 ook hele dag geweest. Ik vond het wel goed, waren paar ouders die vonden het heel lastig, maar ik was het beetje al gewend. Me zoontje ging ook naar peuterspeelzaal idee, dus op zich is het enige nieuwe het gebouw zeg maar haha.

Citroentjes zijn ook heel gaaf, die had ik ook tot er op een gegeven moment wat fout ging en alles overleed :/ nu maar vuurtjes genomen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 20:40

Ik wil ook graag nieuwe bodem in mijn aquarium, maar dat ga ik nu nog niet doen.
Misschien als ik verhuis dat ik hem helemaal leeg haal, planten bewaren en een nieuwe bodem erin.
K weet alleen nog niet hoe ik alle vissen ga verhuizen enzo... En de planten mooi houden..

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 20:49

Pak anders even een oude kussensloop en was daar het zand in! Veel makkelijker! Ik heb 50 kg zand staan wassen voor mijn nieuwe Rio.. En toen kwam mam daarmee. Dus beter bespaar je jezelf die moeite hahah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 21:26

Opzich zijn wij aquarianen (noem je dat zo?) wel simpel volk hoor. Blij met een zak zand :')