KimD schreef:Wat is er kritisch aan die vraag behalve stoken?
Ik stook nergens, vroeg het mij gewoon af

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonsparkle schreef:kiwiwitje schreef:nouja heel eerlijk, prijzen van 1500+ vind ik leuk voor geteste ouderdieren en in show of sport fanatiek goed gepresteerde honden. maar alles wat daar boven zit en geen van beide heeft en dan eigenlijk ook echt beide.. onzin. zeker met dekgeld die de 1000,- niet haalt met een reu waar je niet uren voor in de auto gezeten hebt etc. die ze vaak nog niet eens in t echt gezien hebben VOOR de dekking..
Wel voor ons ras in ieder geval genoemd.
Dat zijn de poedels waar ik naar kijk wel, terwijl ik zelf niet wil gaan showen. Maar vind het wel belangrijk dat ouders getest zijn en dat ze van een erkende fokker zijn
moonsparkle schreef:@kiwiwitje oké dan noem ik het een bekende fokker die aangesloten is bij de rasvereniging dan en ervaring heeft met het fokken met het ras
fannetje schreef:Ik ga morgen starten met balans en coördinatie met Pixy in Zeewolde. En zaterdag pup en pubercamp in de DIT hal, dit is echt voor puppen die de agility in gaan ( nou ja, waarvan de eigenaren dat willen), dus dametje mag aan de bak.
Oh, ze is trouwens flink aan het wisselen [ [url=m/vxvUTR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hie de dame er nu uit ziet met 16 weken?
[ [url=m/1QueWx.jpg]Afbeelding[/url] ]
D'r oren vliegen door het wisselen alle kanten op
moonsparkle schreef:Xsannee leuk dat je verder gaat met cursus, weet je of er veel van je puppy cursus verder gaan?
xSannee schreef:Ik vind jullie kelpies ook zo leukIk zie ze hier in de buurt maar weinig volgens mij!
lor1_1984 schreef:Het zal vast ook sterk verschillen wat de selectieprocedure is wanneer je bijvoorbeeld zachte zoete gezelschapshondjes fokt tov high drive sport/werkhonden om maar ff 2 uitersten te noemen.
KimD schreef:Ging uiteraard over LG, verkeerde quote.
fannetje schreef:Ik ga morgen starten met balans en coördinatie met Pixy in Zeewolde. En zaterdag pup en pubercamp in de DIT hal, dit is echt voor puppen die de agility in gaan ( nou ja, waarvan de eigenaren dat willen), dus dametje mag aan de bak.
Oh, ze is trouwens flink aan het wisselen [ [url=m/vxvUTR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hie de dame er nu uit ziet met 16 weken?
[ [url=m/1QueWx.jpg]Afbeelding[/url] ]
D'r oren vliegen door het wisselen alle kanten op
StonedRomy schreef:Gangelt het wildpark is ook heel fijn om doorheen te lopen met je hond. Heel toegankelijk en niet absurd druk.