Hier pas in augustus weer loops (hoop ik), maar daarvoor moet ze nogal wat dingen gaan halen, voordat ze gedekt mag worden. Eerste examen is al uitgesteld door de vorst, konden niet goed genoeg trainen en examen kwam te vroeg.
Ik kan alleen maar hopen dat ze nu minder tijd tussen laat. Ze is nu zo goed als loopsaf. Reu eet weer enkele dagen. Maar als hij de kans krijgt zou hij toch nog graag proberen
Boellie heeft ons ook een paar dagen voor de gek gehouden toen. Want die banketstaaf bleef ook maar gewoon dekken. En aangezien chick alles toelaat.. Ook zonder loopsheid... snapte wij er niks van Al Was het vooral ''proberen'' te dekken
Hahaha ik wil ook een nest maar ik moet nog wachten tot ik een tezf vind die ik wil kopen om die dan 2 jaar uit te laten groeien voordat Kenai erop mag
Dat was eerst ook ons plan. Een teefje uitzoeken naar onze wensen en dan uitgroeien, testen en dekken door Boellie. Toen kwam Chick op ons pad, en toen begon t idee om haar te laten dekken. Niet direct door Boellie. Maar toen we aan het kijken waren wat we voor haar in een reu zochten kwam Boellie toch wel goed uit.
Wachten tot je tegen komt naar iets wat helemaal naar wens is is nooit slecht.
Met z'n allen aan het wachten... ach gedeelde smart Ik denk dat Zoe het langst moet wachten voor haar plan en Diandra het kortst of is er nog eerdere iemand die een pup mag halen? Ik mis idd de puppyspam een beetje van iedereen die al een pup heeft, mag best elke dag een fotootje hoor of om de dag Ik zelf moet nu nog ruim 2,5 week wachten, dus komt al aardig in zicht
Als chick in juli drachtig blijkt dan worden jullie waarschijnlijk knettergek van mij
MissAnnemijn
Geplaatst: 08-03-18 15:36
Mag ik hierbij Hopelijk wordt er binnenkort een pupje voor ons geboren Er moeten er 3 zijn en er zijn 3 geteld op de echo. Dus nog even duimen. Ik zou ook namelijk graag een reutje willen
Het wordt een Sheltie, beide ouders actief is de agility. Reu loopt in de 3e graad en teefje net in de 2e graad. Verwachtingen blue merle en driekleurtjes. Ze is einde deze maand uitgerekend!
Ja wil ik zeker. We hebben al een Sheltiereu van bijna 4, daar loop ik sinds een jaar ook actief wedstrijden mee. Voor agility in de 2e graad, en daarnaast lopen we ook in de FCI OB1