Heb je foto's van samen? Ben benieuwd hoe ze er nu uitzien.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloemetje75 schreef:[ [url=m/flNPrO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tja.....
Zo hangt het maffe beest al tijdje te slapen?
LoveUggs schreef:Onze zijn net de 4 kilo gepasseerd en mogen zo blijven. Da was tevreden over jessie en die is het zwaarst van de twee.
Wat me wel opvalt is dat ze minder eten nu ze wat ouder worden. Voorheen waren de bakjes bijna altijd leeg tegen de tijd dat het weer tijd was voor een nieuwe voerbeurt.. nu komt het regelmatig voor dat ze maar 1 bakje leeg hebben, of soms zelfs minder. Ook kunnen we nu regelmatig een paar kleine stukjes vlees weggooien omdat ze het niet helemaal opeten..
Is dat normaal als je katten wat ouder worden? Overigens variëren wij wel in het natvoer, zalm, kip, tonijn, lam, rund.. of ik kook een stuk vis voor ze.
Wij hebben trouwens een gluurder ij huis. Als jessie in zijn mandje ligt, slaapt en toch nieuwsgierig is wat je aan het doen bent krijg je ongeveer dit;
[ [url=m/8zqBm3.jpg]Afbeelding[/url] ]
_AB_ schreef:Oooh, dan zijn die van ons nog best n beetje licht voor m'n gevoelAl mochten ze van de DA niet teveel meer aankomen.
En super schattig, alle foto's weer!
Jessix schreef:_AB_ schreef:Oooh, dan zijn die van ons nog best n beetje licht voor m'n gevoelAl mochten ze van de DA niet teveel meer aankomen.
En super schattig, alle foto's weer!
Dat ligt denk ik ook wel aan het ras. Voor een Europese korthaar is 4 tot 5 kilo al een behoorlijk gewicht, terwijl rassen als de Noren, Siberen en Maine Coons natuurlijk een aantal kilo zwaarder mogen zijn.
Ik weet niet wat voor een katten je hebt?
_AB_ schreef:Europese kortharen! Twee vrouwtjes
Jessix schreef:_AB_ schreef:Europese kortharen! Twee vrouwtjes
Daarvan heb je grote, lange exemplaren en ook kleintjes, maar ik denk dat je voor een vrouwtje tussen de 3 en 4 kilo volwassen gewicht wel goed zit. En dan inderdaad goed naar het lijf zelf kijken en voelen. Met lichte druk moet je de ribben kunnen voelen.