Gisteren heeft Milo voor het eerst een vis gegeten: schol. Hij vond het maar ingewikkeld eten!

Uiteindelijk is hij er 15 min druk mee geweest. En toen hadden we een blije pup die naar vis stonk, hihi.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Airborn schreef:Hmmm. Ik heb ff met een zooi bekende DA's overlegt (van regulier tot holistisch) maar ik ga toch rond de 6 maand castreren. In dit geval het beste voor zowel hem als voor ons.
Gisteren heeft Milo voor het eerst een vis gegeten: schol. Hij vond het maar ingewikkeld eten![ [url=m/W0jcjJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uiteindelijk is hij er 15 min druk mee geweest. En toen hadden we een blije pup die naar vis stonk, hihi.
Vanmiddag met een hele vriendelijke maar wat over enthausiaste herder die eigenaar gevraagt om ze ff hun gang te laten gaan. Nu lag Milo voor de verandering een keer onderop onder een hond die niet stopte...
Ff zo laten gaan en toen Milo er duidelijk klaar mee was tussen beide gekomen. De andere hond bleef super vriendelijk en was niet pijnlijk lomp maar ging gewoon boven op hem liggen. Misschien dat Milo daar wat van heeft geleert over luisteren naar "stop ik vind dit niet leuk" van andere honden
Opvallend is dat als milo dan ff een minuutje heeft kunnen bijkomen, hij zo weer op diezelfde hond af stormt om weer spel uit te dagen
Airborn schreef:Je ziet ook overal van die perfect luisterende pups, dan is het heel frustrerend als die van jou niet luisterd, lol.

Hij heeft nog zooooooo veel te leren.