Ferro is nog niet getest voor MDR1, maar hij kan hooguit drager zijn. Om die reden passen wij sowieso op met medicatie, maar dat doe ik in het geheel al (voor mezelf ook).
Onze knappe man is trouwens sinds gister twee jaar bij ons.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
keona schreef:Vaxa schreef:Bedankt voor jullie reacties!
Dan letten we gewoon op met de medicatie.
Waar vinden we zo'n WSU lijst?
Je dierenarts weet dit door geven dat hij mdr1 drager is. En als hij keer daar is en hij krijgt spuit of medicatie het melden.
EdkingEnzo schreef:keona schreef:Net de echo gehad er waren 3 pups tezien. Blij dat ze dragend is. Vorige keer had ze ook 3 op de echo en zijn er 4 geboren
Geweldig nieuws! En echt prachtige hondenheb dit nestje een beetje in de gaten gehouden via de Aussie site en jullie website
![]()
De wachtlijst zal wel vol zitten?
XxDiandraxX schreef:Wsu is de washington state university in amerika die erg veel onderzoek doen naar mdr1.
http://vcpl.vetmed.wsu.edu/problem-drugs
bryce27 schreef:Gisteren tijdens het Nk junior handling niet geselecteerd bij de beste 6, er was twijfel bij de keurmeester maarja daar hebben we niks aan.
Ondanks was het een geweldige ervaring en Blitz heeft zich weer geweldig gepresenteerd. Dan ben ik toch wel trots om een aussie te hebben, ze zullen je niet snel in de steek laten en voor de volle 100% voor je gaan.
MadelonSunny schreef:Haha, alleen maar fijn toch?
Dyson vindt altijd alles en iedereen leuk, dat heeft ook zo zijn nadelen
elisedcl schreef:Hallo! Ik ga me hier ook melden.
Ik ben in het bezit van een 12 weken oude Mini aussie pup genaamd Aicka!Zij gaat later een AAI hond worden. Dat wil zeggen dat ze met mij naar rusthuizen of dergelijke gaat om daar mensen te helpen met hun therapie.
[ [url=m/O5s0SN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Simbaa schreef:Oh jeetje wat lief!! Ik hoop wel dat de angst wat minder gaat worden dan! Had je niet beter een wat stoerdere uit het nest hier voor kunnen kiezen?
Mijn Aussie was als pup ook ontzettend bang. Wel een stuk weg gekregen door socilisatie, maar vreemde omgevingen etc vindt hij nog steeds niets.
Edit: ik lees mijn bericht terug en komt misschien wat hard over, zo bedoel ik het niet! Meer dat je er wellicht rekening mee moet houden dat die angst er altijd een beetje in blijft