Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Beloven schreef:Wij willen gewoon een goedkopere variant aanschaffen voor in de slaapkamer. Zijn wel erg gaaf hoor, maar wel beetje duur
We zijn vandaag ook op kittenbezoek geweest en het worden er wrsnlk 2.. mogen over 11 weken weg. Zowiezo een rode, en op den duur kijkt die dan waarmee die goed samengaan, dan nemen we die er ook bij.
Ook gaan we alvast beginnen met kijken voor een ander huisje.. Pff.
Froukje schreef:Beloven schreef:Wij willen gewoon een goedkopere variant aanschaffen voor in de slaapkamer. Zijn wel erg gaaf hoor, maar wel beetje duur
We zijn vandaag ook op kittenbezoek geweest en het worden er wrsnlk 2.. mogen over 11 weken weg. Zowiezo een rode, en op den duur kijkt die dan waarmee die goed samengaan, dan nemen we die er ook bij.
Ook gaan we alvast beginnen met kijken voor een ander huisje.. Pff.
Puur nieuwsgierigheid hoor, en snap ook best als je er geen antwoord op wilt geven..
Maar, waarom kiezen jullie voor 4 kittens in zo'n korte periode?
meisje_ schreef:Ja vinden jullie katten zo'n grote krabpaal leuk? Onze kat bij pap n mam heeft er nooit wat om gegeven, maar vind het zonde dalijk zo'n duur ding aan te schaffen en er niks mee word gedaan.
Agja gelukkig heb ik nog bijna 3 maanden
Roosch schreef:Die van mij doen er een moord voor.![]()
Zou zo weer eentje kopen. En dan inderdaad weer bij Dierenvilla, je oom heeft me een goed exemplaar toegestuurd, Ruby.