Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mama_Rianne schreef:Hier geen moeilijke eters, maar hier staan ze op vers vlees.. en dat gaat er bij alle honden wel goed in volgens mij.
jilleroo schreef:Bella is een vuilnisvat, die eet werkelijk echt alles, vandaag nog wat boerenkool weggewerkt dat op de grond viel (rauw nog wel)
ook Aedan eet tot nu toe alles eigenlijk. hoop dat dat zo blijft.
ik gebruik voor training puppy voer van simpsons, 80% vlees, importeer ik uit engeland want die versie is in nederland niet te krijgen, zijn mooie kleine brokjes. ik probeer aedan over te zetten op een kong aan een touwtje en dat gaat goed.
mijn moeders vroegere hond trainde ik met rauwe frikandel, enige waar ze het voor deed.
JesdaPower schreef:Heb een tijdje geleden Farmfood gesproken en dit voorgelegd. Hij raadde mij aan om op versvlees te gaan. Ik vertelde hem dat het weinig zin had want Jesda laat dat op een gegeven moment staan. We hadden Jinn toen nog niet. Meneer Farmfood verzekerde mij dat honden dat niet lieten staan. Ik zeg ik geef je een maand of 2/3. En ja hoor na 2 maand wilde Jesda het niet meer eten. Ik natuurlijk gebeld met die beste meneer en hij vond het super vreemd. Al met al nog geen stap verder. Farmfood vind ze wel lekker want wanneer ze in een goeie periode zit en gewoon netjes 2x de bak leeg eet dan gaat het ook wel snel...
essiesilly schreef:jilleroo schreef:Bella is een vuilnisvat, die eet werkelijk echt alles, vandaag nog wat boerenkool weggewerkt dat op de grond viel (rauw nog wel)
ook Aedan eet tot nu toe alles eigenlijk. hoop dat dat zo blijft.
ik gebruik voor training puppy voer van simpsons, 80% vlees, importeer ik uit engeland want die versie is in nederland niet te krijgen, zijn mooie kleine brokjes. ik probeer aedan over te zetten op een kong aan een touwtje en dat gaat goed.
mijn moeders vroegere hond trainde ik met rauwe frikandel, enige waar ze het voor deed.
jij hebt vast ian dunbar gelezen of naar zijn seminar geweest![]()
![]()
zo wil ik het volgende nest ook gedeeltelijk gaan afspenenkvv in de kong en vastbinden aan de ren