Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Tessa_93 schreef:love_western schreef:Sinds vandaag heb ik een Regius 0.1 pastel kleur
[ Afbeelding ]
Alleen het hanteren vind ik nog een beetje eng. Terwijl ik in het verleden wel grotere slangen heb gehanteerd. Dus waarom ik het nu eng vind, geen flauw idee
Gewoon doen
Tessa_93 schreef:love_western schreef:Is het ook, pulkt het lijfje er uit. En dan kook je het uit. Zodat alles eruit komt. Maar ik hoop dat het nog wel een jaar of 5 duurt met mijn oudste slak
Ik baal dat mijn kamer zo klein is, nouja eerder niet handige afmetingen
A Fijn
love_western schreef:Is het ook, pulkt het lijfje er uit. En dan kook je het uit. Zodat alles eruit komt. Maar ik hoop dat het nog wel een jaar of 5 duurt met mijn oudste slak
Ik baal dat mijn kamer zo klein is, nouja eerder niet handige afmetingen
Tessa_93 schreef:cherell0 schreef:Je hoort ze te vernietigen( dus net als een paard op laten halen) , maar afhankelijk van het beest gaan ze hier de grond of kliko in ...
De tuin begint alleen aardig vol te liggen na dat pech jaar
Ojee, wat is er gebeurd ?
cherell0 schreef:Lang verhaal kort , veel dieren doodgegaan .
( 23 vogels * waarvan m'n hand opvoed kuiken door mijn jaloerse hond is gegrepen* 1 baardagaam , 1 slak , 1 hond, een kat ( op stal maar toch), 6 kippen ( op stal) , nog een wild kuiken en een ei , en ik ben vast en zeker nog dieren vergeten nu door de grote hoeveelheid)
Dit was niet meer de ''normale'' pech , ik voelde me behoorlijk vervloekt ...