Het grote gerbiltopic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Albion

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:35

Toen ik mijn gerbils net een paar weken had stuurde ik hem een mail met wat foto's en filmpjes.
Er ging toen iets mis bij het versturen en hij heeft schijnbaar mijn mail wel 10 keer binnengekregen ( := ).
Kreeg ik dus een mail of ik wel helemaal goed was om zoveel mails te sturen en dat zijn inbox compleet over zijn toeren raakte en dat hij in paniek raakte. Met een hele hoop !!! er achteraan.
:') ik vond dat eerlijk gezegd een beetje een domme mail. Voelde me wel boos: zo ga je in mijn ogen niet om met een klant. Maar vond het ook ergens wel grappig. Hoop dat ie voor de rest zijn zaken wel op orde heeft als zijn email al flipt bij 10 inkomende emails :')

Maar goed, dit is het slechte contact dat ik met hem gehad heb.

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:35

Ja ik las hier ook regelmatig negatieve ervaringen. Maar omdat ik niks anders dan positieve ervaringen met hem had, heb ik daar verder niet bij stilgestaan. Maja, mijn gerbils krijgen vanaf woensdag een nieuw huisje :)
Ik blijf jullie wel volgen hoor. Het blijven leuke beestjes!

Albion

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:38

Wat ik wel zeker weet is dat Martijn passie heeft voor zijn beestjes.
Dat, in combinatie met een goede website (daar heb ik wel een zwak voor) heeft mij doen besluiten een koppel gerbils bij hem te nemen.

Edit: typefout
Laatst bijgewerkt door Albion op 29-09-14 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

stalmilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:39

Stambomen weigeren te geven mag volgens mij niet eens. En waarom vind hij fokken met stambomen dan zo belangrijk als de kopers er geen stambomen bij krijgen. Als iemand wil fokken doet ie dat toch en dan is het zonde als ze officieel een stamboom hebben dat ie er dan niet bij zit

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:43

@ Albion: gebrilde gerbils? :D

Wat een vreemde verhalen zeg. Ik heb hem laatst ook een mail gestuurd om te vertellen hoe het na een aantal maanden ging met mijn gerbils, maar daar heb ik niks op terug gekregen. Ik heb ook een keer een kapotte hangbrug geleverd gekregen, daar kreeg ik alleen een excuus voor. Ik zou het netter vinden om mij dan een nieuwe hangbrug op te sturen, of ben ik dan heel veeleisend? :=

Maar wat ik hier lees is wel een hele vreemde manier om met klanten op te gaan!

Edit: tegenwoordig bestel ik ook alleen nog maar bij gerbil.nl. Wat wel grappig is is dat je daar een redelijk groot zakje zonnebloempitjes krijgt bij je bestelling en bij Martijn ongeveer 10 zonnebloempitjes in een zakje :')

Ohja jullie zijn gewaarschuwd, hij leest hier weleens mee heeft hij me vertelt!

Albion

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:45

Geen idee hoe dat werkt, of je recht heb op stamboom of niet. Hoe dan ook vind ik het wel heel jammer dat Martijn er zo nukkig om doet :(

_Karlijn: Oh haha, fijn autocorrect! :D koppel gerbils bedoel ik natuurlijk :') Maar inderdaad! Daar sta je wel in je recht hoor! Als je een product kapot geleverd krijgt mag je dat zonder pardon terug sturen en je geld terug eisen. Dat is wettelijk bepaald namelijk!

_Karlijn

Re: Het grote gerbiltopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:47

Hmm, ja dat is zo, bedenk ik me nu. Maar dit is al een aantal maanden geleden dus nu wel te laat.

Albion

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:50

Ja dat klopt, maar dan weet je dat ook voor komende aankopen :) maar dat is bij iedere webshop zo hé :)

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:52

Ja dat herinner ik me inderdaad nu weer, ooit bij economie gehad :+ ach, wijze les.

stalmilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:52

Ik zou het niet tof vinden als ik gerbils met stamboom wil en ik krijg achteraf de stambomen er niet bij haha

Albion

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:53

Nee dat is ook zeker niet tof, helemaal als je dat vantevoren afgesproken hebt.

@MadelonSunny: Heb je iets daarover op papier staan? Een oude email of iets dergelijks? Zo niet, ben ik bang dat je er niet echt mee vooruit komt :(

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 02:09

Had in begin ook egt moeizaam contact pas na maand was hij overtuigt genoeg dat ik een koppeltje bij hem mogt kopen. In het echt wel heel leuk contact gehad met hem. Gerbils zijn helaas ook niet zo tam als gedacht, maar maakt ze niet minder leuk tam of niet hou van mijn ventjes en geniet heerlijk van ze. Zou alleen graag nog is een andere bak voor ze hebben met schuifraampjes maar dat word sparen die dinge zijn zo duur misschien volgend jaar met mijn vakantie geld ofzo.

stalmilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 09:20

Zat ook te denken aan schuifraampjes maar ben alweer van die gedachte af. Lijkt me lastig met schoonmaken. Nu haal ik de deksels van de bakken af en kiep ze zo in een vuilniszak dus dan zijn ze met 5 sec leeg en met schuifraampjes lijkt me dat meer geklungel

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 09:54

Albion schreef:
Nee dat is ook zeker niet tof, helemaal als je dat vantevoren afgesproken hebt.

@MadelonSunny: Heb je iets daarover op papier staan? Een oude email of iets dergelijks? Zo niet, ben ik bang dat je er niet echt mee vooruit komt :(

Nee, ik heb de oude mails verwijderd. Maar hadden we volgens mij besproken toen ik ze op kwam halen. Maja, ik heb de stambomen niet nodig. Morgen worden mijn gerbils opgehaald. Ik vond de manier waarop hij reageerde alleen zo jammer. Ik loop er geen schade mee op maar hij wel doordat het nu op internet staat. Ik was zo over hem te spreken maar dat is door gisterenavond totaal omgedraaid. Dan zal er met iedereen wel iets zijn maar klantvriendelijkheid is toch wel nummer 1.

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 11:26

Wooh, dit is toch wel bizar.
De koper heeft Martijn gemaild voor de stambomen maar die wil hij haar niet geven. Hierdoor gaat de koop niet door.. Lekker is dat. Ze moeten echt weg vanwege mijn allergie. Zo stom is dat, heb je hooikoortsklachten. Uit bloedtesten komt geen allergie voor de normale dingen, graspollen, boompollen, huisstofmijt, honden, katten, paarden. Laat ik me voor de zekerheid ook testen op gerbils, en ja hoor, ben ik daar allergisch voor _-:(
Mocht hier iemand interesse hebben hoor ik het graag. Ze mogen opzich ook gratis weg, zonder de spullen dan.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 12:34

Balen zeg omdat hij zo moelijk doet over stambomen ben jij nieuwe eigenaar kwijt. Is terug brengen naar martijn geen optie?

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 12:36

Nee, ik ga hem niet meer mailen. Ik ben klaar met hem := Er komt vast wel weer een nieuwe eigenaar.

MabuPets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:13

Jeetje ik kan me goed voorstellen dat je er klaar mee bent. Wat onbeschoft!
Ik heb jaren chinchilla's gehad en ik kreeg daar iedere keer een hele mooie stamboom bij! Dat is toch niet meer dan normaal als je een dier aanschaft met stamboom dat je die ook mee krijgt. Wat is anders het nut van een dier aanschaffen met stamboom..

stalmilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:18

Idd toen ik mijn mannetje met stamboom kocht kreeg ik deze er ook gewoon bij

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:18

Nouja wat raar dat hij daar zo moeilijk over doet! Misschien houdt hij wel helemaal geen stambomen bij :=

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:34

Bah wat vervelend allemaal zeg! Ik heb pas 1x wat bij hem besteld, toen bleek een item niet op voorraad (wat niet op de site vermeld stond) en toen kreeg ik mail dat ik die niet had moeten bestellen omdat die duidelijk vermeld stond als niet op voorraad. Beetje opdringerig mailtje was dat, maar goed, ik kreeg vrij vlot het geld voor dat item teruggestort op mijn rekening dus heb er verder geen aandacht meer aan besteed.
Toch, als ik dit soort verhalen lees hier, denk ik dat ik mijn volgende shoppingspree bij een concurrent doe! :=

stalmilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 14:19

Ik bestel het speelgoed gewoon bij agradi en daar kan je evt ook voer bestellen maar dat haal ik hier gewoon in de winkel

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 14:46

_Karlijn schreef:
Nouja wat raar dat hij daar zo moeilijk over doet! Misschien houdt hij wel helemaal geen stambomen bij :=

Ik begin na al die verhalen inderdaad bijna te denken dat die gerbils allemaal helemaal geen stamboom hebben, maar dat het gewoon een 'mooi praatje' is.
Is hier in dit topic iemand die gerbils van Martijn heeft met stamboom?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 14:55

Ik heb geen stamboom meegekregen, ook nooit om gevraagd eigenlijk, ik weet het dus niet.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 16:00

Heb er ook niet om gevraagd toen ik ze haalde eerlijk gezegd.