Sterkte met het verlies van Muffin!

(Ik bedoel het niet vervelend, maar ik zou op zoek gaan naar een andere DA... Zowel baarmoederontsteking als een tumor -en ook de combi- hoeft helemaal niet het einde te betekenen. Nu weet ik haar verdere conditie niet, dus misschien was het een terecht advies, maar er zijn helaas zoveel dierenartsen die niet genoeg weten van de behandeling en resultaten. En nog even ter aanvulling op dat je geen bloed meer hebt gezien, dat wil niks zeggen. Maakt nu niks meer uit, maar voor de toekomst en voor anderen in dit topic misschien wel. De ontsteking zit er dan evengoed (nog) wel, het kan dan ook helemaal dichtzitten waardoor er geen pus/bloed meer naar buiten komt.)
japielover schreef:Aaa sterkte
Mijne hebben net hun piepetje gehad..
Heb net alle vulling voor de huisjes weg gegooit en vervangen voor van die mandjes..
In het hutje wat aan plafon hangt en het huisje op de grond zit dat nu en de hangmatjes laat ik nu leeg..
Je moet ze wel drie keer behandelen, volgende week weer en die week daarna weer. Spulletjes kunnen gewoon 24 uur in de vriezer of op 60 graden gewassen worden, dan zijn ze ook mijtvrij.