Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Haha dat zou kunnen. Gister ook weer een kleine gedaan.
De juwel staat!e nu nog zand en plantjes en hij kan draaien. Al twijfel ik over de kast? De kast stond enigszins waterpas. Wel tussen die twee strepen in, maar iets verder naar links. Nu twee houtjes onder de pootjes gedaan achter en nu is ie waterpas. Kan het zo wel blijven staan?
L_Rivaldo schreef:Zertab schreef:Haha dat zou kunnen. Gister ook weer een kleine gedaan.
De juwel staat!e nu nog zand en plantjes en hij kan draaien. Al twijfel ik over de kast? De kast stond enigszins waterpas. Wel tussen die twee strepen in, maar iets verder naar links. Nu twee houtjes onder de pootjes gedaan achter en nu is ie waterpas. Kan het zo wel blijven staan?
Ik had dat hier ook. Een beetje scheef is niet zo erg, het water past zich erop aan.
Captain schreef:Wat bijzonder!!! Hoe voer je deze nu? Want ze zijn zo klein....
Lumi schreef:Bedankt voor alle antwoorden! Ik ga eens op zoek bij welke winkels in de buurt ze dat eten verkopen, en zorgen dat ik verschillende soorten in huis heb. Had op internet ook nog de tip van de pepermolen gelezen om korrels te vermalen, dus ook die ga ik in huis halen.
Mandyy schreef:[ [url=m/gE56MC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Achtergrondposter nu weggehaald. Eigenlijk veel mooier.
Marisje76 schreef:Die opstartnano is al erg mooi...
Vandaag ivm energiegebrek heel erg op mn tong gebeten bij de pets place. Mw." Ik heb een 20 liter aquarium hoeveel van deze goudvissen kunnen daarin?" Winkelbediende: ja ze zeggen zo'n 4 liter per vis deze zijn mooi klein dus er kunnen er best vier in. Ik ben heel snel weggelopen, meestal ga ik de discussie wel aan maar vandaag echt geen puf voor
Lumi schreef:Ik heb nu een wormpje in het aquarium gezien. Hij is 1 à 2 mm groot nu, en zwemt over het wateroppervlak (of tenminste, dat deed die toen ik hem zag).
Moet ik daar wat mee? Als ik google moet geloven komt het door teveel voeren of slecht onderhoud, maar het aquarium staat net een week en er zitten verder geen dieren in
ellepel schreef:even afwachten,kan met een plantje mee zijn gekomen
kan ook gewoon vanzelf doodgaan,en niet vermeerderen.
dus zou even aankijken.
ik heb net wat planten en plantenvoeding besteld.
altijd leuk om op een aquarium site rond te snuffelen